Antonio Giovinazzi, Alessandro Pier Guidi a James Calado po závěrečné osmihodinovce WEC v Bahrajnu vystoupili na stupně vítězů. Trofeje za druhé místo ale museli nakonec odevzdat soupeřům.
Ferrari 499P #51 výše zmíněné trojice totiž po závodě neprošlo technickou přejímkou. Techničtí komisaři odhalili, že u Ferrari porušili pravidlo o maximálním počtu pneumatik alokovaných pro jeden vůz na závodní víkend. Každá posádka jich má k dispozici 26, Ferrari #51 jich ale během víkendu v Bahrajnu využilo 28.
Za nepovolené využití dvou pneumatik navíc vypočítali komisaři posádce „jednapadesátky“ penalizaci ve výši 4 minut a 55 sekund, kvůli které se Giovinazzi, Pier Guidi a Calado nakonec propadli až na čtrnácté místo mezi hypervozy. Z posádek, které poslední závod sezony WEC dokončily, tak byli nakonec jezdci Ferrari #51 úplně poslední.
Na druhé místo se naopak dodatečně posunuli Matt Campbell, Frederic Makowiecki a Michael Christensen, kteří se střídali v kokpitu továrního Porsche 963 LMDh #5. Třetí místo zpětně získal Peugeot 9X8 #93 posádky Mikkel Jensen, Jean-Eric Vergne, Nico Müller. Francouzská tovární stáj se tak v posledním závodě roku dočkala prvního pódia v sezoně a zároveň získala první stupně vítězů s vozem nové specifikace, který využívá od letošní šestihodinovky v Imole.