Ferrari už není nejsilnější značkou světa

Ferrari bylo ještě vloni vnímáno jako nejsilnější značka světa. Nyní ji v pozici vystřídalo Lego.
Ferrari už není nejsilnější značkou světa

Brand Finance každoročně oceňuje a hodnotí globální značky. Ferrari se podle komentářů propadalo od konce éry Michaela Schumachera. Dnes už bývalý šéf Ferrari Luca di Montezemolo prohlašoval, že dění na trati neovlivňuje pozitivně ani negativně prodeje vozů. Něco jiného jsou ale prodeje a něco zdaleka jiného síla značky.

Ferrari měly poškodit nejen neúspěchy na trati, ale také změna vedení. Sergio Marchionne zrušil limity na počty prodaných vozů, což snižuje punc exkluzivity maranellské značky.

Ferrari se meziročně propadlo v žebříčku až na desáté místo. Mezi dalších tucet nejsilnějších značek patří například Red Bull, Coca Cola, Rolex, Nike nebo Walt Disney.

Nejcennější značkou je naopak Apple před Samsungem, Google a Microsoftem. Mercedes se umístil na 21. pozici (vloni byl 26.), Red Bull na 165. pozici (vloni 203.) a Ferrari na 295. (vloni 350.).

Celou studii si můžete projít v odkaze

Další článek: Ferrari představilo koncept formule budoucnosti

20. července | Závod W Series v Assenu vyhrála Emma Kimiläinen.
18. července | Haas se nám přejmenuje na Lighting Volt Haas F1 Team.... Lighting Volt je nový název Rich Energy.
18. července | Austrálie prodloužila smlouvu s F1 do roku 2025 (původní smlouva končila v roce 2023).
17. července | Jules Bianchi (video): odkaz

GP Německa 2019

Pátek 26. července 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. července 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. července 2019
Závod 15.10