Ferrari už možná překročilo hranici 1000 koní. Soupeře drtí s grapefruitovou vůní

Erkoplast  |  09. 04. 2019 19:42

Ferrari je nejen rychlé, ale také ekologické. Spalování grapefruitové šťávy nezatěžuje naši planetu! 👍

Prej zalezi hodne na smesi uhlovodiku, ze prej nektere spesl benziny voni i po broskvich

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Charles Leclerc pejdaa  |  09. 04. 2019 10:24

V grepové štávě je síla..

Toto, neverim ti ani nos medzi ocami. Tahni.

Techu snazis se, ale chce to trochu nazorneji, takze to za tebe zasupluji. Takze cas 1:22 - Mcl rychlost 181km/h, RB 171Km/h___1:24 - McL 251, RB 245____1:26 - McL 278, RB 273____1:28 - McL 294, RB 291____1:30 - McL 301, RB 300. Takze staci vzorecek v = v0+a*t pro Rovnoměrně zrychlený přímočarý pohyb s nenulovou pocatecni rychlosti. No a vyjde nam vzdy pro ruzne useky trate po case 2s jake zrychleni melo to ktere auto. Takze pro prvni 2s plati, ze McL ma zrychleni 9,7m/s2, RB mel zrychleni 10,3m/s2 pro cas prvnich 2s. Takze ano, RB zrychloval rychleji(muzeme spocitat po 4s, po 6s a atd . a porad na tom bude Rb lepe) a to diky lepsimu motoru nebo nizsimu odporu, nizsimu pritlaku, proste diky necemu. No a kdyz se podivame zjednodusene na prumernou rychlost tak za predpokladu, ze je narust rychlosti primka, tak McL mel prumernou 241km/h a RB 235,5km/h, t=s/v, takze na rovince cca 800m by stravil McL cca 11,9s a RB cca 12,2s, tedy McL ji projel o 0,3s rychleji, coz znamena, ze McL projel rovinku za kratsi cas a ziskal nejaky cas na rovince oproti RB, ktery ji projel pomaleji, ale s lepsim zrychlenim. O vykonu ale mluvi zrychleni ne cas na straveny na rovince. Ale chapu te, hodi se ti to. https://www.youtube.com/watch...

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Jinak prvni v case 0 rozdil 10km/h, po 2s rozdil 6km/h, po 4s rozdil 5km/h, po 6s rozdil 3km/h, po 8s rozdil v rychlostech 1km/h. Klidne si to hod do excelu A pak mi rekni kdo ma strmejsi krivku rychlosti, kdo ma vetsi zrychleni, pac strmejsi krivka v case = vetsi zrychleni

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  09. 04. 2019 02:11

Zapomněl si přičíst protisíly, působící více ve vyšších rychlostech. RB musí dořešit auto, Honda s Renaultem jsou na tom plus minus stejně, s tim, že Renault musí vyřešit problémy s topením...... Mohli by se mrknout na ty brzdy, tady ztrácej fest. Ohledně Mclarenu, doteď nevycházim z úžasu, jak dobrý auto postavili, RB zatim zachraňuje element Verstappena.... Ale ještě neni konec sezóny, nudný a předvídatelný..... 😁

Ale nezapomnel, jen jsem je ve vstupnich podminkach zanedbal Hele to by zase byla vyssi divci a na to neni prostor ani cas a jeste kdo to pak oceni

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  09. 04. 2019 12:33

Ta vyšší dívčí ale na tý trati probíhá, si to spočítal supr, akorát ve vakuu.... 😁

Vlastne jsem to spocital sprvne bez chyby. Ani zrychleni, ani casove ztraty na rovince se nemeni. Ty aero odpory rostouci asi kvadraticky s rychlosti sebpodepispu az na vypoctu vykonu. Ten jsem nepocital, pac do toho mluvi nastaveni aera atd. Takze vlastne ja jsem s vypoctem ok, chyba je na vasem prijimaci

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  09. 04. 2019 13:18

To auto, které má ztrátu na to rychlejší před sebou, díky své menší rychlosti nebojuje s tak velkým odporem vzduchu jako to co jede rychleji. Tím i jeho akcelerace graduje lépe v porovnání s tím rychlejším. Když bys chtěl zkusit srovnat na 200 koňovym autě, tak zjistíš, že ze 150 se na 200 dostaneš rychleji, než z 200 na 220, protože odpor vzduchu. A máš stejnej výkon auta, a jednou zrychlilo o 30 víc za stejnej časovej úsek....

S tim ja souhlasim a tvrdim to same viz. vyse ze ten odpor przi zrychleni roste kvadraticky. Jenze ten odpor je i zavisly na aeru abheho odporu, nastaveni pritlaku, což nejsme schopni posoudit a tudiz nejsme uplne schopni posoudit vykony jednotlivych motoru. Ja jen rikam, ze Renault stravil na rovince mene casu diky vyssi rychlosti na vyjezdu ze zatacek. K vykonu motiru rikam, ze ho nejsme schopni posoudit, pac nejsou znamy vsechnyvdetaily auta a ikdyby byly tak bohuzel. Pro nejake jednoduche porovnani je treba mit stejny rychlosti na vyjezdech, mit rychlosti aut v zatackach a uz by to celkem slo, ikdyz zase jw tu stale problem s tim, ze kazdy ma jiny odpor aera. Jen chci rici, ze tim, ze nekdo stravil na rovince mene ci vice času nerika nic o vykonu motoru. To by ty vykony musely byt znatelne rozdilne, aby se to ukazalo. Situace takova neni a vykony jsou si hodne podobne nebo to tak vypada

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

kobab  |  08. 04. 2019 20:49

U Ferrari si daj po šichtě v garáži Aperol Spritz a Bratwursti hned žalujou.

Ježiši, jednou prudí že to moc kouří a smrdí, teď zase že to voní Hlavně ať zas nedávají na kameru pytlík s ledem, to zas bude brečet Mercedes.

zeleenda  |  08. 04. 2019 20:22

Tak to vůbec nechápu, vždyť Mercedes má ze dvou závodů dvakrát double, tak kdo je tedy rychlejší? 😂😂


1 2 3 4 5 6 7

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

16:32 | Russellovi není dobře. Zrušil rozhovory pro média, ale zítra by měl v prvním tréninku sedět ve voze.
11:04 | Ferrari by mělo do testů ve Španělsku nasadit Fuoca a Leclerca.
10:22 | Oba vozy Alfy Romeo by měly nasadit novou řídicí elektroniku pohonné jednotky. Giovinazziho čeká penalizace 10 míst.
10:21 | Williams uzavřel partnerství s novinami Financial Times

GP Ázerbájdžánu 2019

Pátek 26. dubna 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. dubna 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. dubna 2019
Závod 14.10