Ferrari už ukončilo vývoj letošního vozu. Posledním vylepšením byla upravená podlaha v Japonsku.
Podle Motorsport Italia Ferrari ukončilo vývoj letošního vozu. Posledním vylepšením byla upravena podlaha v Suzuce. Změny cílily na turbulence, které vznikají při otáčení předních kol a které ovlivňují tok vzduchu uvnitř Venturiho tunelů v podlaze.
Ferrari tímto vylepšením ukončilo vývoj letošního vozu. Do konce sezóny má Ferrari stále o co bojovat – druhé místo v šampionátu jezdců pro Leclerca a také s Mercedesem bojuje o druhé místo v Poháru konstruktérů. Hlavním důvodem ukončení vývoje je vyčerpání rozpočtu na vývoj tak, aby se tým vešel do rozpočtového stropu.
Ferrari stále dokáže na většině okruhů minimálně držet krok s Red Bullem v kvalifikaci. V závodech je to ale horší. Jedním z hlavních problémů Ferrari je vysoká degradace předních pneumatik a to bez ohledu na použitou směs a podmínky.
Max Verstappen dojel v Suzuce do cíle s náskokem 26 sekund na Leclerca (nepočítáme samozřejmě penalizaci) a to měl závod jen 28 kol – po restartu ještě méně.
V parc fermé po závodě bylo patrné, že Leclerc měl značně opotřebovanou přední pravou pneumatikou, i když podle Binotta mohlo hrát roli i to, že v prvních kolech na to Leclerc hodně tlačil, aby se Verstappena dokázal udržet.