Ferrari srazila smrt Marchionneho. V Maranellu prý zuří mocenský boj

Pierre Gasly Ferda.  |  09. 10. 2018 23:06

Marchionne mi moc po churi nebyl, ale dnes musím uznat, že svou tvrdou rukou dokázal nastolit ve Ferrari řád a tým fungoval jako hodinky. Skoro jako Mekáč pod Dennisem.

Pyču a šišky.

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

tak šéf je Maurizio..takže odpovědnost nese Maurizio..tvl, ale takového pána nevim jesi chceme v Juventusu(taky mohl Beppe Marotta setrvat a nehnat se do Interu)..no ale tak Binotto je ze Švýcarských Výšin, takže by ten tým pod Švýcarem mohl šlapat jako Tissoty.....

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  09. 10. 2018 17:49

hodně rychle měníš kabát a představuješ si to jak hurvínek válku, jednou je Vettel a Maurizio nejlepší pak zas největši kkt, .neni to tak easy a ve Ferrari přes deset let bez titulu už vůbec ne...

Binotto by měl respektovat jak jsou karty rozdány, myslet na tým a ne být jedním z těch kterej ho bude rozkládat.

Kimi Räikkönen frantin  |  09. 10. 2018 15:54

Je možné, že náhlá smrt Marchionneho mohla mít jistý vliv na situaci týmu, ale od toho mají své majitele a představenstvo a to musí tyto věci rychle řešit a jmenovat nového prezidenta. Čím delší prodleva, tím je v týmu větší napětí, vládne nejistota a k pohodě to rozhodně nepřispívá. Binotto i Arivabenne vycítili tuto nerozhodnost vedení a tak se pokouší "zalíbit se" představenstvu. Majitelé měli říci, jak a kdy tohle vyřeší. Pokud přemýšlí o těchto dvou adeptech, nerozhodnou dříve, než skončí sezóna, nebylo by to ani ku prospěchu.

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  09. 10. 2018 15:23

Marchionne to řídil a měl vliv na výkon asi jak Zetsche na Mercedes tzn nula de o to že z něho měli Binotto a Maurizio strach a nemohli se chovat jako kkti místo práce

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  09. 10. 2018 15:16

boj o zrno probíhá to víme dávno co se dá dělat

Hm to sem si tak trošku bohužel myslel a po smrti Sergia doufal, že tohle nikdy nenastane. Doufám, že jeho hejtrz co mu říkali světřík a že tomu nerozumí, si aspon vytáhli hlavu z prd*ele. Za něj Ferrari mířilo k titulu, byl to jeden z nejlepších šéfů Ferrari. No co už, snad se to ve Ferrari brzo rozsekne.

naopak to ukazuje, jak Ferrari oslabil, pokud bylo schopne fungovat jen s jeho pritomnosti a stalym dohledem, bylo otazkou casu, kdy ke kolapsu dojde. Jako dobry manazer by nedelal fire fighting, ale nastavil by spravne procesy, kompetenci a dosadil do tymu spravne lidi na spravna mista.
Nicmene me to neprekvapuje, u Ferrari mi nevadil, ale staci se podivat kam dovedl Lancii, Alfu Romeo a vlastne i Fiat. Ano, do cernych cisel, ale neudrzitelnych cernych cisel, protoze nemaji co prodavat, vetsina modelu seskrtana. Lancie skonci uplne, uz zustala jen Ypsilonka a to jen pro italsky trh, nastupce se nevyviji.

Charles Leclerc pejdaa  |  09. 10. 2018 14:35

Tak Ronaldu prý análně znásilňuje.. proto chce Arrivabene odejít do Juventusu..
https://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/102...

Že by měl rád prdání do mrdele?

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Charles Leclerc pejdaa  |  09. 10. 2018 14:45

pokud někdo upřednostní fotbal na úkor F1.. tak se o tom nic jiného myslet nedá...

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  09. 10. 2018 15:19

děfky co se chcou zviditelnit a vytřískat z toho nějaký hrachy, před pár rokama něco dostala už to prošňupala tak chce další , rádoby modelka takových je...


1 2 3 4 5

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21. března | Juan Manuel Correa se stal novým vývojovým jezdcem Alfy Romeo. Není to překvapení, Correa závodí za český juniorský tým Sauberu ve F2.
21. března | Pneumatiky pro Monako: C5, C4, C3... tedy nejměkčí a stejné jako pro Kanadu.
21. března | Ayrton Senna by dnes oslavil 59. narozeniny.
20. března | V Hanoji začala stavba okruhu. První závod se má jet ve Vietnamu už za rok.

GP Bahrajnu 2019

Pátek 29. března 2019
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 30. března 2019
3. trénink 13.00–14.00
Kvalifikace 16.00–17.00
Neděle 31. března 2019
Závod 17.10