Korelace dat z aerodynamického tunelu a trati zůstává slabinou Ferrari. Maranellští ale věří, že ji v dohledné době odstraní.
Protože vlastní aerodynamický tunel nepodával týmu spolehlivá data, rozhodlo se loni Ferrari jej uzavřít a modernizovat. Při vývoji se teď dočasně spoléhá na tunel Toyoty v Kolíně nad Rýnem.
Zástupce šéfdesignéra Simone Resta ale v Maďarsku prozradil, že vylepšení maranellského tunelu doprovází komplikace, korelaci se nedaří posunout na požadovanou úroveň.
"Je to těžká situace. Máme potíže," citoval ho Autosport. "Pracujeme v externím aerodynamickém tunelu a máme svůj vlastní. Je to problém. Pracujeme na tom a vyřešíme to."
Na otázku, kdy by se mohlo podařit znovu uvést do provozu maranellský tunel, Resta odpověděl: "Ke konci léta."
Ferrari tlačí čas, protože svůj tunel chtělo využít pro hlavní vývojové práce na voze 2014.