Scuderia Ferrari by se v dohledné době neměla potýkat s nedostatkem finančních prostředků, protože se mateřské automobilce daří. Loni její příjmy poprvé v historii přesáhly dvě miliardy eur, přesněji řečeno činily 2,251 miliardy, což představuje meziroční nárůst o více než 17 procent.
Obchodní zisk Ferrari byl loni 312,4 miliónů eur, celkový čistý zisk společnosti pak 209 miliónů eur. Loni prodala maranellská automobilka rekordních 7195 vozů (+ 9,5 %). Největším trhem zůstaly s 1958 vozy Spojené státy, na druhé místo se díky 777 prodaným autům posunula Čína.
Maranellští se také chlubí internetovými úspěchy, prodeje online obchodu stouply o 25 procent, návštěvnost Ferrari.com šla nahoru o 30 procent (celkem 350 miliónů návštěvníků), na Facebooku má italská značka více než 6 miliónů přátel (+65 %) a více 6 miliónů zhlednutí mají maranellská videa na YouTube (+50 %).