Ferrari prý zůstane u zavěšení typu pull-rod

Podle italského Autosprintu budou vozy Ferrari i nadále jezdit s předním zavěšením typu pull-rod.
Ferrari prý zůstane u zavěšení typu pull-rod

Ferrari používá přední zavěšení typu pull-rod od roku 2012, přestože předtím podobnou koncepci využilo naposledy Minardi v roce 2001.

Tento druh zavěšení může mít jisté výhody (například v oblasti těžiště), ale také se s ním pracuje hůře při nastavování. Právě kvůli tomu měl možná v loňské sezóně Kimi Räikkönen problémy, zatímco jeho týmový kolega byl na podobné řešení již zvyklý.

Podle Autosprintu si Ferrari zavěšení pull-rod vpředu ponechá i v letošní sezóně. 

Rozdíl mezi pull-rod (vpravo) a push-rod (vlevo) dobře znázorňuje tento obrázek. 

Další článek: Hondě se diskriminace nelíbí, bude si stěžovat u FIA

17:50 | Jezdci zítra dostanou dvě sady pneumatik C3 2021. Mohou je použít v jakémkoliv pátečním tréninku. Na každé sadě musí odjet nejméně 6 kol a nejméně 6 kol musí odjet ve druhém tréninku.
10:33 | Kevin Magnussen by mohl zamířit do americké IMSA...
10:03 | Sportovní ředitel Red Bullu Jonathan Wheatley měl před závodním víkendem v Bahrajnu pozitivní test na COVID-19.
9:07 | Robert Kubica zítra v prvním tréninku nahradí Räikkönena

GP Bahrajnu 2020

Pátek 27. listopadu 2020
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 28. listopadu 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 29. listopadu 2020
Závod 15.10