Ferrari prý zůstane u zavěšení typu pull-rod

Podle italského Autosprintu budou vozy Ferrari i nadále jezdit s předním zavěšením typu pull-rod.
Ferrari prý zůstane u zavěšení typu pull-rod

Ferrari používá přední zavěšení typu pull-rod od roku 2012, přestože předtím podobnou koncepci využilo naposledy Minardi v roce 2001.

Tento druh zavěšení může mít jisté výhody (například v oblasti těžiště), ale také se s ním pracuje hůře při nastavování. Právě kvůli tomu měl možná v loňské sezóně Kimi Räikkönen problémy, zatímco jeho týmový kolega byl na podobné řešení již zvyklý.

Podle Autosprintu si Ferrari zavěšení pull-rod vpředu ponechá i v letošní sezóně. 

Rozdíl mezi pull-rod (vpravo) a push-rod (vlevo) dobře znázorňuje tento obrázek. 

Další článek: Hondě se diskriminace nelíbí, bude si stěžovat u FIA

22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.
22. února | Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.
21. února | Latifiho dnes podle Williamsu zastavil senzor.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00