Ferrari prý zůstane u zavěšení typu pull-rod

Podle italského Autosprintu budou vozy Ferrari i nadále jezdit s předním zavěšením typu pull-rod.
Ferrari prý zůstane u zavěšení typu pull-rod

Ferrari používá přední zavěšení typu pull-rod od roku 2012, přestože předtím podobnou koncepci využilo naposledy Minardi v roce 2001.

Tento druh zavěšení může mít jisté výhody (například v oblasti těžiště), ale také se s ním pracuje hůře při nastavování. Právě kvůli tomu měl možná v loňské sezóně Kimi Räikkönen problémy, zatímco jeho týmový kolega byl na podobné řešení již zvyklý.

Podle Autosprintu si Ferrari zavěšení pull-rod vpředu ponechá i v letošní sezóně. 

Rozdíl mezi pull-rod (vpravo) a push-rod (vlevo) dobře znázorňuje tento obrázek. 

Další článek: Hondě se diskriminace nelíbí, bude si stěžovat u FIA

2. srpna | Renault potřetí podal protest proti Racing Pointu.
2. srpna | Louis Delétraz z týmu Charouz získal třetí místo v zavodě F2. Vyhrál poprvé Dan Ticktum

GP 70. výročí F1

Pátek 7. srpna 2020
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 8. srpna 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 9. srpna 2020
Závod 15.10