Ferrari prý zůstane u zavěšení typu pull-rod

Podle italského Autosprintu budou vozy Ferrari i nadále jezdit s předním zavěšením typu pull-rod.
Ferrari prý zůstane u zavěšení typu pull-rod

Ferrari používá přední zavěšení typu pull-rod od roku 2012, přestože předtím podobnou koncepci využilo naposledy Minardi v roce 2001.

Tento druh zavěšení může mít jisté výhody (například v oblasti těžiště), ale také se s ním pracuje hůře při nastavování. Právě kvůli tomu měl možná v loňské sezóně Kimi Räikkönen problémy, zatímco jeho týmový kolega byl na podobné řešení již zvyklý.

Podle Autosprintu si Ferrari zavěšení pull-rod vpředu ponechá i v letošní sezóně. 

Rozdíl mezi pull-rod (vpravo) a push-rod (vlevo) dobře znázorňuje tento obrázek. 

Další článek: Hondě se diskriminace nelíbí, bude si stěžovat u FIA