Ferrari prodloužilo partnerství s Philip Morris

Ferrari podepsalo víceletou smlouvu se společností Philip Morris a značkou Marlboro.

Legendární spolupráce pokračuje. Smlouva mezi Philip Morris a Ferrari měla skončit na konci letošního roku, ale bylo zřejmé, že dojde k jejímu prodloužení.

Partnerství mezi oběma firmami trvá už více než 40 let a Maurizio Arrivabene přišel do Scuderie právě z tabákové firmy.

Philip Morris je hlavním sponzorem Ferrari od roku 1997. Už deset let je ale spolupráce omezena zákazem tabákové reklamy. 

V roce 2010 se Ferrari pokoušelo jezdit s čárovým kódem na krytu motoru, což mělo evokovat krabičku cigaret. Nakonec muselo od tohoto řešení upustit, ale logo Scuderie na tento pokus jistým způsobem navázalo.

Foto: Getty Images / Mark Thompson 

Diskuze (10) Další článek: Palmera Alonsovy komentáře nezajímají
17. července | Antonio Giovinazzi nahradí v prvním tréninku Ericssona.
17. července | Mallya chce, aby u týmu zůstali Ocon a Pérez.
17. července | odkaz
17. července | Před třemi lety zemřel Jules Bianchi.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10