Ferrari prodloužilo partnerství s Philip Morris

Ferrari podepsalo víceletou smlouvu se společností Philip Morris a značkou Marlboro.

Legendární spolupráce pokračuje. Smlouva mezi Philip Morris a Ferrari měla skončit na konci letošního roku, ale bylo zřejmé, že dojde k jejímu prodloužení.

Partnerství mezi oběma firmami trvá už více než 40 let a Maurizio Arrivabene přišel do Scuderie právě z tabákové firmy.

Philip Morris je hlavním sponzorem Ferrari od roku 1997. Už deset let je ale spolupráce omezena zákazem tabákové reklamy. 

V roce 2010 se Ferrari pokoušelo jezdit s čárovým kódem na krytu motoru, což mělo evokovat krabičku cigaret. Nakonec muselo od tohoto řešení upustit, ale logo Scuderie na tento pokus jistým způsobem navázalo.

Foto: Getty Images / Mark Thompson 

Diskuze (10) Další článek: Palmera Alonsovy komentáře nezajímají
10:49 | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.
15:54 | HWA bude spolupracovat ve F2 s týmem Arden. Šance pro juniory Mercedesu...
20. ledna | Objevují se spekulace, že manažerem Micka Schumachera bude N. Todt.
20. ledna | odkaz