Ferrari prodloužilo partnerství s Philip Morris

Ferrari podepsalo víceletou smlouvu se společností Philip Morris a značkou Marlboro.

Legendární spolupráce pokračuje. Smlouva mezi Philip Morris a Ferrari měla skončit na konci letošního roku, ale bylo zřejmé, že dojde k jejímu prodloužení.

Partnerství mezi oběma firmami trvá už více než 40 let a Maurizio Arrivabene přišel do Scuderie právě z tabákové firmy.

Philip Morris je hlavním sponzorem Ferrari od roku 1997. Už deset let je ale spolupráce omezena zákazem tabákové reklamy. 

V roce 2010 se Ferrari pokoušelo jezdit s čárovým kódem na krytu motoru, což mělo evokovat krabičku cigaret. Nakonec muselo od tohoto řešení upustit, ale logo Scuderie na tento pokus jistým způsobem navázalo.

Foto: Getty Images / Mark Thompson 

Diskuze (10) Další článek: Palmera Alonsovy komentáře nezajímají
18:02 | Výběr pneumatik pro GP Ruska.. odkaz
17:06 | FIA se ještě podívá na nové zařízení pro chlazení airboxu, kterým Ferrari může zakrývat kameru. Zatím žádný problém FIA nenašla, ale prověří to. Podle Whitinga to není priorita.
13:45 | GP Singapuru sledovalo na RTL více než 4,5 milionů diváků. To je o 600 tisíc více než vloni.
8:33 | Podle některých spekulací by mohla Honda nasadit vylepšení své pohonné jednotky už v Rusku.