Italové ze stáje Ferrari se znovu opřeli nevybíravým způsobem do nových týmů. Nelíbí se jim nepřipravenost nováčků a současné problémy kladou za vinu bývalému prezidentovi FIA Maxi Mosleymu.
Kritiku pojalo Ferrari po svém a použilo několik metafor. Nezavděčily se mu nejen Campos Meta a USF1, ale také Virgin Racing a Lotus, které už se svými monoposty jezdí.
"Pro mnoho týmů je tento týden klíčový, zvon odzvoní poslední kolo, poslední testy začnou v Barceloně," uvedlo Ferrari. "Je to poslední šance vyjet s vozy na trať, hledat hranice spolehlivosti a pokusit se zlepšit výkonnost. V této situaci je mnoho týmů, ale ne všechny. Z třinácti týmů, které se přihlásily, nebo je někdo přiměl se zapsat do letošního šampionátu, jich na tuto výzvu doposud odpovědělo 11. Někteří později než ostatní. A zatímco někteří zvládli jen pár stovek kilometrů, někteří více, ale mnohem pomaleji."
Campos Meta 1
"Co se týče dvanáctého týmu - Camposu Meta, podle zvěstí, které se k nám donesly, se změnil jeho majitel a vedení. Dostal náhlou finanční injekci od štědrého bílého rytíře, který je na podobné záchranné akce na poslední chvíli zvyklý. Ale může se stát, že tento rytíř bude očekávat, že příjemci jeho darů budou plnit roli věrných poddaných. To všechno znamená, že vůz postavený Dallarou se jen těžko ukáže na okruhu Catalunya. Svědkem návratu jména Senna do formule 1 se tak pravděpodobně stane Šakir."
USF1
"Třináctý tým USF1 se zřejmě schovává v Charlotte v Severní Karolíně, k nelibosti těch, jako je Argentinec Lopez, jenž si myslel, že našel cestu do paddocku formule 1 (i když to podle zvěstí bylo za pomoci prezidentky Kirchnerové). A teď musí začít znovu od začátku. Je úžasné, že mají tu drzost stále tvrdit, že je vše naprosto v pořádku."
Stefan GP
"Dále tu máme srbské supy. Nejdříve se vrhli do donkichotského právního sporu s FIA, pak posbírali kosti Toyoty z její smrtelné postele. Zaměstnali několik lidí, u kterých se stále drží pach předchozích skandálů (pozn. red.: Mike Coughlan z McLarenu a údajně Dave Ryan, toho ale Stefanovič popřel), a teď krouží kolem a čekají, že nahradí prvního, kdo ze hry vypadne ven. Možná je při tom bude podporovat stejný rytíř v lesklé zbroji, jehož jsme už zmínili."
Za všechno může Max Mosley
"Je to dědictví svaté války, kterou vedl bývalý prezident FIA. Šlo o to umožnit menším týmům vstoupit do formule 1. Tohle je výsledek: dva týmy se dobelhají na začátek šampionátu, třetí je tlačen do ringu neviditelnou rukou a můžete si být jistí, že to není ruka Adama Smithe. A co se týče čtvrtého týmu, no, hledat byste ho měli mezi pohřešovanými. Mezitím jsme přišli o dvě automobilky, BMW a Toyotu, zatímco z Renaultu nezbývá o moc více než jméno. Stálo to za to?"