Ferrari přiveze do Portugalska další nové díly. Jedná se zejména o přípravu na příští sezónu.
„Už jsme představili několik drobných úprav aerodynamického balíčku auta v Soči a další jsme přidali na Nürburgringu,“ řekl Enrico Cardile, který se stal nedávno šéfem oddělení výkonnosti Ferrari.
„V Portimão budeme mít další aktualizaci, zejména difuzoru, která dokončí program stanovený v posledních několika měsících.“
„Nejdůležitější je potvrdit, že náš vývoj jde správnou cestou. Náznaky z posledních několika grand prix jsou pozitivní a doufáme, že to samé bude platit i tento víkend.“
„Musíme vzít v úvahu, že více než kdy jindy, je vývoj letos zaměřen na následující sezónu. Přesto stále očekáváme zlepšení výkonu u SF1000. Bylo by velmi užitečné, kdybychom se alespoň dostali do čela skupiny aut a jezdců, kteří v současné době bojují v rámci několika desetin o čtvrté a nižší místo.“
„Jen několikrát jsme letos dokázali bojovat o místo ve druhé nebo třetí řadě a naším cílem od nynějška do prosince je důsledně bojovat o tato místa.“
Špatná forma Ferrari může týmu pomoci při vývoji v příštím roce. Souvisí to s tzv. aerodynamickým handicapem.
„Je nezbytné, abychom věděli, zda koncepty, na kterých nyní pracujeme, jsou správné, abychom neztratili čas v roce 2021. Od příštího roku bude počet dostupných hodin v nepřímém poměru k pozici týmu v předchozím roce v Poháru konstruktérů: čím výše budete, tím méně času dostanete.“
„Rozdíl nebude obrovský, ale ve formuli 1 je každá minuta testování, ať už na trati, na testovací stolici nebo v aerodynamickém tunelu, vzácná. Nedělám si však legraci, když říkám, že naším cílem je se letos posunout nahoru.“
„Když se podíváme na pořadí, bolí nás vidět se na šestém místě a jsme si dobře vědomi, že tohle není pozice hodna Ferrari. Rozhodně se chceme zlepšovat kvůli sobě i kvůli našim fanouškům, kteří nás stále vášnivě podporují, a to i v těžkých dobách, jako jsou ty, kterými nyní procházíme.“