Ve snaze udržet Fernanda Alonsa v boji o titul pracuje Ferrari na Yas Marině na více než sto procent, mechanici v garáži ponocují.
Sportovní pravidla zakazují noční práci členů týmu na okruzích, zároveň však umožňují každé stáji tento zákaz během sezóny čtyřikrát porušit.
A Ferrari to udělalo v Abú Zabí hned dvakrát, jeho mechanici pracovali na vozech v noci ze čtvrtka na pátek a znovu v noci z pátku na sobotu, což neuniklo pozornosti FIA, vedení závodu o tom podal zprávu technický delegát Jo Bauer.
Ferrari si do Abú Zabí přivezlo několik nových dílů a po trénincích označilo jejich výsledky za slibné. Pracovat v noci potřebovalo proto, aby po vyhodnocení všech pátečních dat vozy správně nastavilo.
"Ne všechno bylo správně, protože když začnete vůz měnit a testujete novinky, potřebujete víc testovat aerodynamiku a nepracujete tolik na nastavení," vysvětloval v pátek sportovní šéf týmu Massimo Rivola.
"Takže věříme, že v sobotu ztrátu zmenšíme, a do závodu si věříme. Můžeme vyhrát? Tak to dnes nevypadalo, ale máme spolehlivost, která je důležitým faktorem, uvidíme."
"Prostě jedeme naplno a snažíme se. Jsme velmi, velmi odhodlaní, počínaje Fernandem, který nechce prohrát šampionát. Jsme s ním a jsme v tom velmi jednotní."