Vedení Ferrari si hodně slibuje od znovuotevření maranellského aerodynamického tunelu, který prošel významnou modernizací.
Především z důvodu špatné korelace dat se Ferrari rozhodlo svůj tunel uzavřít už loni a od té doby na něm pracuje, přičemž pro vývoj vozu využívá tunel Toyoty v Kolíně nad Rýnem. V Maranellu ale začne znovu foukat už brzy.
"Pod vedením Stefana Domenicaliho tým hodně investoval do vylepšení aerodynamického tunelu a provozu," cituje zástupce šéfdesignéra Simona Restu Autosport.
"V našem světě se všechno hýbe rychle a bez přestávky, na větší vylepšení potřebujete dlouhou dobu. Pokud ne, tak děláte jen malá vylepšení. Toyota má dobré zařízení a využíváme ho nejen my, ale i ostatní týmy. Dalo nám možnost být připraveni s naším zařízením na konci října, bude mnohem lepší než dřív."
Od vylepšeného aerodynamického tunelu Ferrari očekává efektivnější vývoj, což má pomoci dohnat Red Bull.
"Ano. Je to jako když hrajete basket s jednou rukou za zády," vysvětloval šéf týmu Stefano Domenicali nevýhody uzavřeného domácího tunelu. "Můžete to dělat v tréninku, ale když musíte hrát, je lepší používat obě ruce."
"My bychom měli znovu mít dvě ruce. Pro nás je to klíčové. Dva roky jsme trpěli, protože jsme měli problémy s korelací. Takže se těšíme, až ho znovu otevřeme, protože to pro nás bude obrovský nástroj."