Ferrari potvrdilo, že pro velké ceny Kanady a Francie odstraní ze svých vozů nálepky s logem kampaně Mission Winnow.
Mission Winnow je kampaní firmy Philip Morris International. Oficiálně nemá mít kampaň nic společného s tabákovými výrobky, ale tomu někteří příliš nevěří. Mezi ně se počítaly také úřady v Austrálii, které chtěly Ferrari před závodem prověřit. Scuderia předem nálepky sundala. V Kanadě a Francii se to bude opakovat.
„Scuderia Ferrari bude opět oslavovat 90. výročí svého založení,“ potvrdil tým. „Proto, stejně jako tomu bylo v Austrálii, budou SF90 v Montrealu a Le Castellet nést loga oslavující výročí. Stejně tomu bude na kombinézách jezdců a mechaniků.“
Uvidíme, zda stejnou cestou půjde také McLaren. Na vozech z Wokingu můžeme vídat loga kampaně A Better Tomorrow, za kterou stojí British American Tobacco.
Foto: Getty Images / Michael Regan