V příštím roce dojde k menším změnám pravidel. Největší se týkají snížení přítlaku, což souvisí s pneumatikami, které zůstávají také více méně stejné.
„Možná to bude stát sekundu, ale pořadí se dramaticky nezmění,“ řekl Wolff pro ORF. „Možná se dočkáme několika drobných změn.“
Týmy už pracují na vozech pro příští rok, jejichž vývoj je z části zmrazen. Od Nového roku se pak vrhnou na vozy pro rok 2022, které budou zcela odlišné.
Wolff zdůrazňuje, že práce na obou projektech současně bude jednou z největších výzev příštího roku.
„Budou týmy, jako je Ferrari, které zcela odepíší rok 2021 a od začátku roku budou vyvíjet vůz pro rok 2022. Je tedy jasné, že pro nás bude poněkud obtížné najít správnou rovnováhu mezi oběma sezónami, protože samozřejmě chceme znovu získat titul.“