Ferrari oddělilo zrno od plev. Představilo nové zbarvení

Ferrari oddělilo zrno od plev. Představilo nové zbarvení

Už hodně dlouho platí nejen ve formuli 1 zákaz tabákové reklamy. Philip Morris se přesto pokoušel nenápadně dostat svou značku na rudé vozy. Nyní to poprvé neděla skrytě.

Philip Morris je nadále sponzorem Ferrari. V minulých letech se pokoušel obejít zákaz tabákové reklamy. Určitě si pamatujete na slavný čárový kód na krytu motoru. Krabičku cigaret může evakovat také logo Scuderie, které ho nahradilo.

Nyní se Philip Morris na vozy z maranella vrací. Zcela otevřeně. Nebude propagovat tabákové výrobky, ale projekt Mission Winnow, což lze přeložit jako „oddělení zrna od plev“. Má jít o vědu, technologii a inovace.

„Vracíme se s novou iniciativou po 10 letech, kdy jsme na voze F1 neměli žádné značky,“ řekl Riccardo Parino z Philip Morris.

„Je velmi důležité říci, že logo a kampaň nesouvisí s žádnými tabákovými výrobky. Je to o nás. Je to o tom, že naše společnost se chystá transformovat. Ubírá se zcela odlišným iniciativám pro lepší budoucnost.“

„Je velmi důležité být s Ferrari, které ilustruje vášeň a konstantní zlepšování, které je základem naší budoucnosti.“

Doporučujeme

Články odjinud