Podle technického ředitele Ferrari Pata Frye nehrozí, že by se nové šestiválce významně lišily dosahovanými výkony. Rozdíl na trati budou dělat jiné faktory.
S příchodem nové sezóny se neustále spekuluje, že by některý z výrobců motorů mohl mít takový výkonnostní náskok, že se výrazně projeví ve výsledcích. Někteří přisuzují desítky koní navíc Mercedesu, ale u Ferrari obavy nemají.
"Aerodynamika bude stejně důležitá jako posledních 15 let," řek Fry pro Auto Motor und Sport. "Rozdíly mezi motory budou hlavně ve spolehlivosti. Ty technologie jsou tak komplikované, že pět motorů na jezdce a rok je hrozně málo."
"Věřím, že se neobjeví velké výkonnostní rozdíly. Možná až v závodech, kdy bude výkon určován spotřebou paliva."
Příští rok totiž budou vozy smět spotřebovat jen 100 kilogramů paliva za celý závod (o třetinu méně než letos), což povede k tomu, že týmy budou muset omezovat výkon svých agregátů. Samotný výkon tedy nestačí, klíčové je, při jako spotřebě ho pohonná jednotka dosáhne.