Ferrari nahradí v Austrálii Mission Winnow oslavou devadesáti let týmu

Ferrari narazilo v Austrálii na problém se svými nálepkami propagujícími Mission Winnow. Nahradí je proto jinými, i když podobnými.
Ferrari nahradí v Austrálii Mission Winnow oslavou devadesáti let týmu

Ferrari čelilo v Austrálii vyšetřování některých úřadů kvůli kampani Mission Winnow. Za ní stojí tabáková firma Philip Morris. Ferrari i sponzor argumentují, že nejde o propagaci tabákových výrobků, která je zakázána.

Přesto název Mission Winnow zmizel z názvu týmu a v Austrálii budou odstraněny také nálepky. Ferrari potvrdilo, že je nahradí nápisy, které připomínají 90. let Ferrari. Barva a styl nálepek je podobný Mission Winnow. 

V Bahrajnu by se měla loga Mission Winnow vrátit zpět na vůz.

Další článek: Za naše současné problémy s promotéry může i Ecclestone, zní z Liberty Media

15:16 | 17. února bychom mohli vidět nové zbarvení Williamsu. Vůz až v den testů... podobně by na tom mohl být Haas. Oficiálně to ale potvrzeno nebylo.
23. ledna | Red Bull prodloužil spolupráci se společností ExxonMobil jako dodavatelem paliv, maziv a technologickým partnerem.
22. ledna | Formule 1 potvrdila, že Drive to Survive bude na Netflixu 28. února.
22. ledna | Racing Point představí svůj vůz 17. února.