Räikkönen se bude snažit udržet Ferrari na třetím místě.
Penalizace několika jezdců po kvalifikaci posunula Räikkönena na páté místo na startovním roštu. Vzhledem k poměrně vysokému množství paliva a systému KERS tak nebylo příliš bláhové pomýšlet na umístění na stupních vítězů. To se nakonec nepovedlo, čtvrté místo je však pro Ferrari vzhledem k možnostem vozu přijatelným výsledkem.
"Vůz dnes nebyl špatný, ale také neměl dostatečnou rychlost na boj o stupně vítězů. Čtvrté místo je užitečné v tom směru, že nás udrželo na třetím místě v Poháru konstruktérů. Udržet ho i v následujících dvou závodech bude velice těžké. Udělám pro to ale vše, co budu moci. Nepovedlo se mi posunout se na startu dopředu. Je to způsobeno tím, že první zatáčka tu není příliš daleko za startovní čarou, a tak jsem nemohl dostatečně využít systém KERS. V prvním úseku závodu, kdy jsem měl nasazenou tvrdší směs pneumatik, to bylo docela složité. Na měkčích pneumatikách se to výrazně zlepšilo. Podařilo se mi přiblížit k Heidfeldovi a po zastávkách v boxech se před něj dostat. Při výjezdu z boxů jsem se dostal do provozu za Buttonem. Pak už ke konci závodu nebylo o co bojovat," řekl Räikkönen.
Giancarlo Fisichella nezažil příliš úspěšný závod, avizovaný útok na body se nekonal. Italský pilot do cíle dojel dvanáctý.
"Z auta jsem měl tento víkend lepší pocit. Myslím, že to bylo znát, i když ve výsledcích se to neprojevilo. Obzvlášť v prostřední části závodu jsem mohl jet rychle. Je škoda, že jsem ztratil pozici v boji s Kovalainenem. V boxech jsme se před něho dostali, ale v první zatáčce se prosmýkl jediným místem, kde jsem nechal trochu volno. Ke konci závodu jsem musel odrážet výpady Sutila, který byl na měkkých pneumatikách a jel velmi rychle. V takových situacích je systém KERS velmi užitečný. Do Interlagosu teď jedu v trochu sebevědomější náladě. Důležité bude získat lepší startovní pozici, ze které se nám snad konečně podaří bodovat," řekl Fisichella.