Ferrari mohlo matnou barvou ušetřit více hmotnosti, než se myslelo

Pepino60  |  26. 02. 2019 20:38

3 kilogramy?! To sned přehnal, ne?! Ne průměrně velké auto jako je třeba Fabia je potřeba cca 1,7 litru matalízy a cca 2 litry laku + 1 litr tužidla. Váhově je to přibližně 4,8kg hmoty. Myslím, že F1 nemá větší lakovanou plochu než má Fabia. Nevím tedy jestli lakují i rub dílů, ale asi těžko. Takže ušetřit na nějakých když už tak 5 - 5,5kg hmoty 3 kg to asi dost dobře nejde. Ta váha barvy těch 7 kg bude určitě včetně základu a plniče, ale ten musí být pod matem také. pokud už by dělali třívrstvý klarlak mohli by jeho vynecháním ušetřit nějakých 1500g, ale 3 kilogramy...???

Charles Leclerc pejdaa  |  26. 02. 2019 23:21

Jednou byl nějaký dokument a tam říkali, že díly F1 nastříkají a pak tu barvu celou zbrousí na několik málo mikronů.. a takhle to oppakují, aby byla hmotnost co nejnižší..

Ty jsi dobře mimo realitu. spočítej si plochu zadního a předního křídla + přídavné elementy a jsi na ploše větší půl Fabie. A kde máš deflektory a ostatní díly. Navíc na Fabii ti rozhodně 1.7 litru metly stačit nebude. Potřebuješ průměrně 2 deci na díl a těch máš včetně střechy a nárazníků 13 + krycí lak a ten je daleko těžší než ta metla....

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

Pepino60  |  27. 02. 2019 19:28

Tak Fabií jsem nalakoval už celkem dost a z 1,7 litru mi vždycky ještě něco zbylo. Metla se ředí ředidlem v poměru 1:1, takže je to vlastně pak 3,4L směsi. Do váhy se ředidlo ovšem počítat nemůže, protože vyprchá. A pokud jsi četl pozorně přidal jsem oproti Fabii pro formuli 1,5 litru barvy, což by mělo podle mně stačit.

Sorry, má pravdu, zapomněl jsem na ředidlo a poměr 1:1. Ona se ta metla opravdu jen "popráší" aby to mělo pigment. Jen si nejsem jistej tím, že je matná lehčí než lesklá, protože jsem do laku dával vždycky matovač aby se barva neleskla. Jedině že by přešli na matnej "akryl" bez laku.

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

Lewis Hamilton davegp3  |  26. 02. 2019 18:53

U Ferrari platí základní axiom, že to jsou podvodníci. Z toho člověk musí vždycky vycházet, když si čte článek o Ferrari a nějakých technických vylepšeních.

#DyckyMcLaren

no jedinej tým, kerej byl usvědčenej z podvodu a následně vyřazenej z PK byl McL, pepiku....a to ho nabonzoval ještě vlastní zaměstnanec, takovou estrádu žádnej jinej tým nestvořil...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Lewis Hamilton davegp3  |  26. 02. 2019 19:00

FIArri podvádí a FIA je kryje, ne nadarmo je současný šéf FIA Todt bývalý šéf FIArri, tu vazbu nemůžeš popřít.

Lewis Hamilton špAnělská.mánička14  |  26. 02. 2019 20:09

ÍÁ, ÍÁ, OSLE Brněnská.

Neurážej oslíky........... ti jsou inteligenčně daleko vejš než takle černo-řiťolezecká troska......

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

Jojo z tebe ta objektivita za každých okolností přímo stříká ratlíku 😂😂😂 prober se.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Fernando Alonso S-fann  |  26. 02. 2019 20:36

Něco k F1, Kuřbuřte ?

A co něco k tvé inteligenci??

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

Charles Leclerc pejdaa  |  26. 02. 2019 23:17

jediní prokázaní podvodníci v F1 byli Briatore s Alonsem.. tak tu nepíchuj!

nechápu proč je kolem té matné na Ferrku takový haló, RedBull jezdí matnej už několik let...Mergl ten lak kdysi oškrabal uplně....

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. října | Alex Albon navštívil Correu v nemocnici. odkaz
18. října | V nejbližších dnech by mělo být oznámeno předčasné ukončení spolupráce mezi McLarenem a Petrobrasem.
18. října | Mladík Red Bullu Patricio O’Ward, který v japonské super formuli nahradil Ticktuma, bude nahrazen Jurim Vipsem. #helmutovagelotinaa
17. října | Týmy zatím neschválily zavedení tří zkušebních kvalifikačních závodů v příštím roce. Je nutný jednomyslný souhlas.

GP Mexika 2019

Pátek 25. října 2019
1. trénink 17.00–18.30
2. trénink 21.00–22.30
Sobota 26. října 2019
3. trénink 17.00–18.00
Kvalifikace 20.00–21.00
Neděle 27. října 2019
Závod 20.10