Technický ředitel Ferrari James Allison upozornil, že problémem jeho týmu není nespolehlivost. Menší počet kol je důsledkem velmi rozvážného postupu.
Kimi Räikkönen odjel za první dva dny v Jerezu 78 kol s novým Ferrari F14 T, což je sice nadprůměrné číslo, ale Rosberg nasbíral jen ve středu 97 kol s Mercedesem W05.
"Jsem celkem spokojený s tím, co jsme doposud viděli," komentoval Allison. "Nemyslím, že bychom objevili nějaké zásadní problémy. Seznam závad není krátký, to u nového auta nikdy není, ale dokážeme vyjíždět z garáže a zajíždět kola."
"Relativní ztráta v počtu kol na éru osmiválců není o základní spolehlivosti kompletu, je to o tom, že nechceme dělat chyby. Cílem těchto prvních dvou dnů je jezdit, naprogramovat auto nekonečným množstvím čísel, které potřebuje, aby fungovalo, a ujistit se, že jsou základní stavební bloky auta správné."
"Patří k tomu prosté, ale pro auto zcela zásadní věci, jako je správné chlazení. V autě je hodně různých kapalin a všechny musí být chlazené, a to je extrémně důležité, abychom získali základy pro další dva dny testování a další dva testy před začátkem sezóny."