Ferrari mělo v Melbourne nižší výkon kvůli problémům s elektronikou

Během malajsijského závodního víkendu vyšlo najevo, že se Fernando Alonso a Kimi Räikkönen museli část australského závodu obejít bez systému na rekuperaci energií (ERS).
Ferrari mělo v Melbourne nižší výkon kvůli problémům s elektronikou

Podle pravidel se ve voze smí aktivovat ERS po startu závodu, až když vůz dosáhne rychlosti 100 km/h. Potvrzení musí elektronice dodat systém FIA, ale ten to v případě Ferrari v Austrálii neudělal.

Oba jezdci se tak v prvních dvou kolech museli obejít bez 120 kW, které jinak ERS dodává po více než půl minuty v každém kole. Na rozdíl od KERS, který jezdci loni aktivovali stiskem tlačítka, letos celý systém řídí elektronika.

Alonsovi a Räikkönenovi se po dvou kolech podařilo manuálně přimět ERS k chodu, ten ale ani tak nedodával svůj maximální výkon. Systém se vynuloval při prvních zastávkách v boxech, až pak měly oba vozy plný výkon.

Diskuze (7) Další článek: Red Bull má znovu problém s palivovým senzorem
23:48 | Ricciardo ve druhém tréninku nevyjel. protože měl defekt na své sadě pneumatik do přechodných podmínek.
23:25 | Red Bull se vrací k B specifikaci motoru Renault po problémech s mapováním motoru.
19:54 | Sebastian Vettel musí před stewardy. Nezpomalil během červených vlajek v prvním tréninku.
19:11 | McLaren nebude příští rok závodit v IndyCar. Zatím nevylučuje, že by jel s Alonsem Indy 500, ale celou sezónu podle Browna ne. Není připravený.

GP USA 2018

Pátek 19. října 2018
1. trénink Hamilton (1:47.502, mokro)
2. trénink Hamilton (1:48.716, mokro)
Sobota 20. října 2018
3. trénink 20.00–21.00
Kvalifikace 23.00–00.00
Neděle 21. října 2018
Závod 20.10