Ferrari nasadilo v Rakousku novou podlahu. Brzy by měl SF-25 dostat také nové zadní zavěšení, což bude velmi důležitá změna pro druhou polovinu sezóny.
„Bylo důležité vidět, že to, co jsme studovali v Maranellu v tunelu, bylo vidět na trati,“ řekl Jerome D'Ambrosio, který v Rakousku dočasně vedl Ferrari.
V nejbližší době by měla přijít další důležitá novinka – zadní zavěšení. Ferrari na něm pracuje už delší dobu.
Několik dní se spekuluje o tom, že nové zavěšení přiveze Ferrari do Belgie, což ale není zrovna ideální velká cena pro představení tak důležité změny. Ve Spa se totiž letos pojede závod se sprintem, takže týmy čeká jen jeden trénink.
Podle webu Autoracer.it ale nebude první trénink (kdekoliv) první zkušeností nového zavěšení s tratí. Ferrari má chystat test na vlastním okruhu v Mugellu.
Testování současných vozů je samozřejmě zakázáno, ale tým může absolvovat filmovací den – jeho délka je omezena na 200 km, což je v Muggellu cca 37 kol a to není zase tak málo.
Ferrari většinou testuje přímo vedle své továrny ve Fioranu. Mugello je ale okruh, který je delší a mnohem více reprezentativní. Najdeme na něm zatáčky s vysokou boční energií i výškové změny. V roce 2020 se tam dokonce jela Velká cena Toskánska.
Na základě výsledků testu se pak Ferrari rozhodne, zda a kdy nové zavěšení nasadí.
Nové zavěšení má pomoci vozu SF-25 udržet pohyby zadní části pod kontrolou, a tím zajistit stabilnější aeromechanickou platformu a širší pracovní okno.