Ferrari je ve Španělsku silné jen v prvním sektoru a na speed trapu

Sebastian Vettel jaroslavii  |  12. 05. 2019 09:37

Vidim to dnes blede. Bude to nejvetsi nuda za posledni roky. Mercedes vpredu, vsem ujedou a ost.nebudou stihat. 🤔

Pierre Gasly Ferda.  |  12. 05. 2019 09:54

Vždycky je na co se dívat. V tomto závodě očekávám zajímavý souboj Ferrari proti Red Bullu.

Erkoplast  |  11. 05. 2019 22:46

Mergl má letos podobně dominantní šasi jako měl RB na začátku desetiletí. A bude to platit všude, i na Monze.

Sebastian Vettel jaroslavii  |  12. 05. 2019 04:52

Je to tak, bohuzel.🤔

Erkoplast  |  12. 05. 2019 08:46

Co by jim mohlo zatnout tipec je změna konstrukce pneu, iniciovaná zbytkem startovního pole. Týmy by mohli tlačit na FIA že nejsou schopny dostatečně zahřívat gumy a tvrdit že to má vliv na bezpečnost. A FIA by na to třeba slyšela. Byla by to samozřejmě trochu prasárna vůči Merglu, ale takových už v historii F1 bylo…

Hajzlík  |  12. 05. 2019 09:27

Nemyslím si, Mergl má takovou vývojovou kapacitu/sílu, že jakákoliv změna (lhostejno zda v oblasti motoru, chassis nebo gum) je voda na jejich mlýn, protože dokáži věci vyvíjet ze všech týmů nejrychleji. Jediná šance je naopak stabilita pravidel po delší dobu, kdy se Ferko nebo RB mají šanci postupně dotáhnout.

tajemnyjezdec  |  12. 05. 2019 09:47

Mergl je s FIA jedna ruka. nedávno byla jedna schůze fia a toto snad jako jediny se ji zučastnil...Ja moc nemam rad takove to breceni kdyz je nejaky tym rychlejsi/lepsi, tak to hned musí znamenat, ze podvádějí. A ze toho brecení v historii bylo. Na druhou stranu je F1 plná politiky, co my víme. Když můzou podvádět atleti v trenkách a triku, proc by nemohli podvádět týmy s kily plechu a tisíci šroubky..tam se schová leccos Ten propad Ferrari je ale zarážející a upřímně to nechápu. Mají peníze, vzdělané a zkušené lidi, vývoj...prakticky všechno co ostatní na lepší úrovni a stejně to nestačí. Je to zvláštní.

Hajzlík  |  12. 05. 2019 10:32

No Mergl těch peněz má asi tak 10x tolik a stejně tak má násobně větší vývojovou kapacitu a tím zdaleka nemyslím jenom vlastní tým F1, ale v celém koncernu Daimler má těch kapacit daleko víc než Ferko a když je potřeba, tak je využívá. A co náhodou nemá, tak díky balíku peněz na kterém sedí prostě koupí. A u Ferka není žádný propad, je pořád s náskokem druhý nejlepší tým, protože má víc peněz než ostatní (vyjma Merglu) a má silnější vývoj než ostatní (vyjma Merglu). F1 byla a je o technologické síle jednotlivých účastníků a ta je dnes prostě na straně Merglu.

Pierre Gasly Ferda.  |  12. 05. 2019 10:53
Hajzlík  |  12. 05. 2019 11:00

To je oficiálně přiznaný rozpočet týmu, náklady Daimleru, které vráží do F1 nikdo rozkrýt nedokáže.

Pierre Gasly Ferda.  |  12. 05. 2019 11:03

A u Ferrari ano?

Hajzlík  |  12. 05. 2019 11:30

Samozřejmě také ne, ale Daimler je společnost s ročním ziskem cca 7 nebo 8 mld eur, Ferrari je proti tomu malá společnost s ročním ziskem cca 0,8 mld. eur. Prostě řádově jiná finanční síla, takže u Daimleru jsou evidentně k dispozici řádově vyšší zdroje.

Pierre Gasly Ferda.  |  12. 05. 2019 11:39

A Fiat je co?

Erkoplast  |  12. 05. 2019 11:39

Daimler je i proti Fiatu těžká váha. Spoustu věcí mohou outsourcovat a vůbec se to v rozpočtu neprojeví. Už proto je celá myšlenka rozpočtového stropu naivním pokusem který velkým automobilkám v F1 vůbec neuškodí.
Když budeme vycházet z toho že předsezónní testy nelhaly a Ferrari měli výhodu, tak to znamená že Mercedes měl dostatek zdrojů na to aby během pár týdnů přestavěl auto (nebo možná dokonce postavil úplně nové), které z půlsekundové ztráty udělalo půlsekundový náskok. Pokud něco takového dokážou, tak z toho jde až strach.

Pierre Gasly Ferda.  |  12. 05. 2019 11:43

To vůbec neznamená, že by Fiat memohl pořádně přitlačit na pilu. Problém Ferrari nevidím v nedostatku financí, ale v chaosu za který si můžou sami.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas