Kromě nových vozů se během zimy velmi intenzivně pracovalo na vylepšení pohonných jednotek. Kdo tuto bitvu vyhrál?
Vývoj pohonných jednotek byl velmi intenzivní kvůli změně paliva ale především kvůli zmrazení vývoje do konce roku 2025. K němu už z velké části došlo. Jen motorgenerátor MGU-K, baterie a řídící elektronika hybridního systému budou zmrazeny až po letní přestávce.
Ferrari věří, že má dobrou pohonnou jednotku. „Na konci minulé sezóny jsme měli ztrátu 20 až 25 koní, takže prvním cílem bylo tento rozdíl vymazat,“ řekl Mattia Binotto, kterého cituje Autosport.
„V současné době ještě nejsme schopni pochopit, jaké jsou hodnoty na trati, protože měření, která provádíme pomocí systému GPS, mají určitou spolehlivost, ale nejsou příliš přesná.“
„Když jsme na závodním víkendu, jsou momenty, jako v kvalifikaci a na začátku závodu, kdy známe hmotnost vozů soupeřů. Během testů však tato data nejsou k dispozici. Je zde také efekt slipstreamu, takže musíte najít kola bez vnějších vlivů.“
„Na sestavení statistiky obvykle čekáme tři až čtyři závody, protože čím více dat je k dispozici, tím přesnější je výsledný průměr.“
„V testech jsme z toho mála, co jsme viděli, provedli analýzu a podle této prvotní analýzy jsme na úrovni ostatních. Rozhodně na ně neztrácíme. Možná jsme máme i něco navíc.“
„Není to ale jistý závěr. Zatím můžeme být spokojeni pouze s tím, že jsme potvrdili pokrok, který jsme viděli na testovací stolici.“