Ferrari je půl sekundy před námi, odhaduje Wolff

Michael Schumacher Fourscore71  |  21. 02. 2019 19:18

Jasně TOTO, jako každej rok ty stejné kecy...

Kecy v kleci. Až to uvidím v Austrálii, tak uvěřím.

Forza Ferrari !!!

Lewis Hamilton sympaťák  |  21. 02. 2019 09:24

Samé kecy. V březnu se začne psát historie roku 2019.

r126pkp  |  21. 02. 2019 08:59

Křídlová story v plném znění

Pepino60  |  21. 02. 2019 08:47

Tak zaprvé: Wollf a potažmo celý Mercedes opět mlží ovšem to i jiní. Myslím, že ani Ferko neukazuje plný potenciál. Zadruhé: jsou to jen testy a nikdo neví, jak jsou nastaveny motory s jakým množství paliva kdo jezdí, jaký právě plní program... Zatřetí: pokud Mergl s RB udělají analýzu a zjistí, že Ferrari pomáhá ono přední křídlo garantuji vám, že v Austrálii ho budou mít všichni, takže ona výhoda bude ta tam. No a za další: pokud bude mít Ferrari i půlsekundový náskok záleží co na to Vettel, protože pokud zdupe letošní sezónu tak jako tu loňskou nepomůže jim ani desetisekundový náskok. Já jsem totiž stále přesvědčen o tom, že i loni mělo Ferrari po většinu sezóny navrch, ale Vettel to prostě po.ral.

Kimi Räikkönen Cryptaa  |  21. 02. 2019 08:54

Souhlasím, ale až na jednu věc. Pokus se ukáže, že má ono přední křídlo je výhoda, tak v Austrálii ho mít určitě nebudou. Celá aero balíček se váže praávě na přední křídlo a na tom teamy dělají dlouhé měsíce. Jakmile by proběhla změna předního křídla, tak se to podepíše na prosto na celém autě a to nejen na aeru. Takže pokud nasadí změny během sezóny nebude to hned.

Kimi Räikkönen Cryptaa  |  21. 02. 2019 08:55

Sorry, píšu z mobilu jak mongol :D

Souhlas. Navíc Horner včera uvedl, že zkoušeli oba koncepty. Tedy ten "svůj" (nebo ten, co má Mercedes) a ten, pro který se rozhodlo Ferrari. V tom, který mají nasazený teď údajně vidí více potenciálu. Což samo o sobě nemusí nic znamenat, vozy (ať vypadá dost podobně) se mohou k oběma filozofiím stavět odlišně. Jsem hodně zvědavý na tuto sezónu.

Sebastian Vettel jaroslavii  |  21. 02. 2019 08:41

Lze. Jenom psychologicka hra, aby Ferrari bylo v pohode a nakonec zaspalo. A nakonec by Mercedes vyuzil pasivitu Ferrari a tim by ziskal cas navic pro vylepseni. To zname vychcanku Wolffe. Libi se mi jak Wolff boucha do stolu, kdyz se nevede, tak snad se toho dockam.🙂

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  21. 02. 2019 06:05

Psychohrátky! Ale třeba to je pravda, Ferrari se vydalo jiným směrem s předním křídlem, takže kdo ví, třeba to přináší větší výhody než řešení Mercedesu, RB a Haasu (ti mají typově podobná křídla).

já jsem slepej, prošel jsem si fotky ze předu a nějak jsem nedokázal přijít na to, co je tak strašně rozdílného mezi předními křídly. Dokonce mě přijde, že mezi AR a Ferrari je větší rozdíl než mezi jinými.

r126pkp  |  21. 02. 2019 08:36

někteří zdejší experti a inženýři ti to vysvětlí do detailů!!!

v to doufám

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  21. 02. 2019 21:08

Takový YT základ do rozdělení tří škol předních křídel: https://www.youtube.com/watch...

NakasiBMW  |  21. 02. 2019 01:28

Tak Vlkovi bych nevěřil ani tu zapařenou zadnici won vždycky vije naprázdno! Uvidíme v Melbourne a nebo vlastně spíš až na vostrej závod ve Španělsku tam jestli budou o půl vteřiny? Tak si objednám prostitutku na stejně dlouho...


1 2 3 4 5

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

10:08 | A Ferrari potvrdilo totéž.
10:06 | Alfa Romeo oficiálně potvrdila účast Micka Schumachera v sezónních testech.
9:45 | Dnes se koná klíčová schůzka, na které budou týmy projednávat změny pravidel a další novinky pro období po roce 2020.
25. března | Jody Egginton je novým technickým ředitelem Toro Rosso.

GP Bahrajnu 2019

Pátek 29. března 2019
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 30. března 2019
3. trénink 13.00–14.00
Kvalifikace 16.00–17.00
Neděle 31. března 2019
Závod 17.10