Možná si na to ještě pamatujete. Vloni jsme zažili malou aférku. Anonym udal Red Bull, že mezi posledním předsezónním testem a Austrálií nelegálně testoval. Zpráva byla nakonec tak trochu ve stylu známých vtipů. K testu skutečně došlo, ale nebyl to Red Bull, kdo testoval, nýbrž Toto Rosso, test nebyl nelegální a neproběhl na trati ale na speciálním testovacím zařízení. Konkrétně šlo o zařízení od rakouské firmy AVL. Ta sídlí ve Štyrském Hradci a zabývá se simulacemi motorů. Ve svém oboru je považována za absolutní špičku.
K AVL má Red Bull velmi blízko. O to zajímavější je fakt, že si Ferrari vybralo jako nového technologického partnera právě tuto firmu.
AVL má v Maranellu postavit zařízení, které umožňuje testovat nejen šasi, ale také motor, převodovku a dokonce i brzdy brake-by-wire. To vše při simulované rychlosti až 360 km/h. Na zařízení se dá dokonce pracovat i s větrem, ale pouze pro účely chlazení motoru. Tím se na něj nevztahují omezení pro aerodynamický tunel. Platforma by mohla být dokonce propojitelná se simulátorem a poskytovat tak cenné informace i během závodního víkendu.
Ferrari oddělení simulací posílilo. Kromě několika nových lidí přišli také Vergne a Gutiérrez.