Ferrari hodlá v příštím závodním víkendu udělat krok vpřed a to díky aktualizaci pohonné jednotky.
Pohonné jednotky jsou homologovány a jejich vývoj ze zmražený. Jediné úpravy, které jsou povoleny, souvisí se spolehlivostí. Přesto je možné výkon motoru zvýšit a to pomoci software nebo paliva.
Ferrari chystá do Kanad výkonnostní posun a to zřejmě právě agresivnější úpravou software.
Podle technického ředitele Jamese Allisona tým tvrdě pracuje také na vývoji auta. Do Číny přivezl celý balík úprav, díky čemuž se Alonso dostal poprvé a naposledy v letošním roce na stupně vítězů. Kromě nových dílů a výkonu Španěla byl ale výsledek také odrazem charakteristiky okruhu, která F14 T sedla.
Ve Španělsku pak mělo Ferrari jen menší balík úprav. Monako je atypickým okruhem, takže další příležitost se nabízí v Kanadě.
Allison ale upozorňuje, že zrychluje i konkurence. „Všechny velké týmy mají podobnou infrastrukturu a přístup k práci, takže je velmi obtížné dosáhnout zlepšení, které by bylo odlišné od konkurence.”