Ferrari a Marlboro prodloužili spolupráci

Ferrari a Marlboro prodloužili spolupráci

Marlboro prodloužilo smlouvu s Ferrari a bude sponzorem maranellské značky i po roce 2015.

Už několik let platí zákaz tabákové reklamy. Logo Marlbora nejdříve zmizelo z vozů Ferrari, pak i z oficiálního názvu týmu. Na vozech Ferrari ho v oblasti krytu motoru nahradilo logo s čárovým kódem, které bylo podle kritiků nepřímou propagací Marlbora. Ferrari ho tedy nahradilo svým vlastním logem, které ale opět evokuje krabičku cigaret.

Kromě toho Marlboro potažmo Philip Morris nedávno zrušil svou podporu tradiční lednové akce Wroom, která se odehrávala v italských Dolomitech a na níž se setkávali jezdci Ferrari (a Ducati) s novináři.

Marlboro nakonec přesto zůstává sponzorem Ferrari. S informací přišla agentura Bloomberg. Žádného oficiálního oznámení jsme se sice nedočkali, Philip Morris ale informaci novinářům potvrdil.

Kromě pokračující sponzorské spolupráce je zde ještě jedno pojítko. Maurizio Arrivabene je bývalým manažérem Marlbora.  

Foto: Getty Images / Franco Origlia

Doporučujeme

Články odjinud