Felipe Massa bude závodit ve formuli E za tým Venturi

Triper  |  16. 05. 2018 08:06

Zajímavé je, že je o vstupenky na FE větší zájem než na F1. Tomu nerozumím. Berlín je už týden vyprodaný... V Monaku se měl jet už i ten kopec ke kasínu, ale autoklub to prý nechce povolit, prý je to doména pouze F1, ale v sobotu tam historici jezdili ... Vtipný je, že jsem tady tři dny nabízel vstupenky zadara a až dneska jsem se jich zbavil...

Pierre Gasly Ferda.  |  16. 05. 2018 08:29

V tom kopečku by vyždímali tolik energie, že by se ze závodu stala ještě větší fraška než je.

Triper  |  16. 05. 2018 08:55

nejsou vstupenky na F1 nasobne drazsi?

Triper  |  16. 05. 2018 12:37

To nevím, ale násobně snad ne

Ayrton Senna crazytunny  |  16. 05. 2018 06:54

Massa je jednim z tech kteri nevedi kdy z gracii odejit a ukoncit karieru....

Ferdo, nepřijdeš si po těch čtyřech-pěti letech, co formule E existuje, už trochu trapně s tou kritikou?

Divák F1 od r. 2001 - Katherine Legge (06-18 - fanda již 12 let - S Katherine na věčné časy!) - 6.5.2018 - 2. místo (IMSA - GTD - Mid-Ohio)

Pierre Gasly Ferda.  |  16. 05. 2018 06:49

Naopak. Tahle trapárna už existuje 183 roků.
Nezdá se Ti směšné, že ani po tak dlouhé době ve věku technické revoluce se nedostali dál, než k pouťové atrakci ve které se v půlce krátkého závodu musí měnit vůz aby se dostali až do cíle.

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  15. 05. 2018 22:44

Ty jo, žádné staré železo. Ale proč to nezkusit. Nemá to tolik víkendů jako F1. Lepší než smrdět doma

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 05. 2018 17:48

Smutné. Tolik roku jezdil úspěšně v F1 a teď z něj bude trolejbusák.

Mno úspěšně...zase nepřeháněj...

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 05. 2018 18:18

Myslím, že na jeho kvality až nadmíru úspěšně.

Lucas di Grassi Stráťa  |  15. 05. 2018 18:29

Myslím že si v tom trolejbusu zazávodí líp než v F1 a i když mám stále k elektromobilům své výhrady tak jako závodní série je FE rozhodně "zdravější" než F1.

FE je sérií která ví kam se vyvíjí, úspěšně láká nové výrobce a u toho nabízí zajímavé závodění jezdcům i divákům.
F1 naopak dlouhodobě bojuje o přežití kvůli nezájmu týmů (ti co by třeba chtěli na to nemají), nemá jasnou vizi kam se má posunout do budoucna, neví jestli chce být moderní nebo historická a navíc často nenabízí příliš zajímavé závody.

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 05. 2018 18:45

Řeknu to jinak.
Mít závod F1 přímo před barákem, tak bych se rozplýval štěstím, ale před kvičícími kyselinami bych prchal stejně jako ty městské krysy které ten zvuk téměř zabíjí.

jj

Činky+Natural :-))) | Nesvoboda k nám přichází z Brusele :-( | Ťava má žízeň | Velbloud je smädný :-D



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

19:59 | Verstappen má pro závod 5 sad čerstvých hyperměkkých pneumatik. Tolik jich ale asi potřebovat nebude. odkaz
17:24 | Laudy se zeptali, jak by řešil Verstappena: Vyměnil Za koho? Jeho mozek!
13:41 | Ferrari si nakonec nechá nové zadní zavěšení. Ve čtvrtek po problémech v Barceloně zkoušelo zpět staré zavěšení. To… odkaz
25. května | Antonio Fuoco ze stáje Charouz Racing System skončil v závodě F2 na 8. místě, což znamená pole position pro zítřejš… odkaz

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink Ricciardo (1:12.126)
2. trénink Ricciardo (1:11.841)
Sobota 26. května 2018
3. trénink Ricciardo (1:11.786)
Kvalifikace Ricciardo (1:10.810)
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10