Fanoušci budou moci navrhnout změny v systému penalizací

Zrusit vsecky penalty, nasypat vsady sterk a nazdar...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Charles Leclerc pejdaa  |  29. 12. 2018 18:39

Bodový systém pro jezdce? = na ho*vno
Penalizace míst nadlimitnímu množství komponent? = taky na ho*vno

Já bych za vše strhával body dolů. Chyba týmu = srážka bodů v PK, chyba pilota - srážka bodů v PJ.. Byl by v tom sice možná maglajs a chvíli by trvalo, než se to vypiluje, ale porád je to lepší systém, než nějaké pentle 15ti míst..
Otázka ale jestli zase není lepší když favorit startuje 10. či 15. a postupně se prokousává.. tyto závody jsou mnohem atraktivnější.. Než koukat na kroužiče Start - Cíl

Sebastian Vettel Boshanek  |  30. 12. 2018 03:32

Když např. Haasu klekne motor Ferrari kvůli výrobní vadě, tak za to dostane srážku bodů Haas? Ikdyž se na tom motoru podíleli maximálně zpětnou vazbou? Docela fér bych řekl.
A trestat chyby pilotů srážkou bodů v PJ? Myšlenka dobrá, ale při tom, že letos nebyl problém během 2 víkendů mít za stejný přestupek 2 rozdílná rozhodnutí komisařů... To by nedopadlo dobře.

Ayrton Senna HugoT2  |  29. 12. 2018 14:29

2008

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Ayrton Senna crazytunny  |  29. 12. 2018 13:54

1 komponenta nasazena nad limit = -5 bodu v PK

Selhani po nezavinene nehode by melo byt ale bez trestu.

Tak s tím rozhodováním, kdo nehodu zavinil nebo nezavinil gl :) Obzvláště pak ve F1.

Charles Leclerc pejdaa  |  29. 12. 2018 18:34

Pokud tě sestřelí jiná formule, tak je to přeci jasné..

No ale kolik takových kolizí napříč sezónou procentuálně je? :) Většinou se na tom podílí oba jezdci (nebo více jezdců).

FoxPw  |  29. 12. 2018 13:48

To jsou "nápady", které by ještě více postihly slabší týmy, protože by nemohly vyvíjet už tak mizerné auto. Když jim vadí tolik míst penalizace, tak ať místo 5 míst dávají za každou komponentu jen 1 místo a za motor třeba 2 místa.

Lewis Hamilton Foxik1987  |  29. 12. 2018 13:45

Za urcity komponeny urcitej pocet bodu . Budes mit 10 bodu v nasledujicim zavode startujes posledni .

Kimi Räikkönen PuffyIceman  |  29. 12. 2018 13:03

System penalizacii je prilis komplikovany? Riesenie? Pridame este kopu dalsich variant, nech sa v tom divak uplne strati.

Kimi Räikkönen Luke_F  |  29. 12. 2018 12:33

Omezení času, stráveného v tréninku nebo v tunelu je blbost. Pokud dostanu penalizaci za selhání komponent (a může to být klidně z důvodu špatného návrhu chlazení -> špatná aerodynamika), jak se můžu v průběhu sezóny zlepšit, když nemám možnost otestovat vytvořenou změnu?

Ani snížení výkonu v Q, nebo omezení sad pneu mi nepřijde moc ok. Na dotazník jsem zvědav, určitě se zúčastním

Michael Schumacher PivoRammy  |  29. 12. 2018 11:59

Kašlat na penalizace za komponenty, F1 má být vrchol technologie a ne, aby se všechno zakázalo. Jeden motor na dva závody a prostě to neomezovat, ať si s tím každý poradí jak chce, dřív o výhru mohlo bojovat třeba i 9 týmů, dneska to jsou dva, možná tři. Kdyby to šetření alespoň zdramatizovalo F1, ale letos jsou top3 týmy, pak minutu a půl mezera v cíli a pak zbytek, jezdci 7 týmů uhýbají při stíhacích jízdách top trojce, protože nemá cenu bojovat, tak jako kde to jsme?

Navrhovat můžeme co nám libo oni stejně prosadí svoje nesmysly jak je jejich "dobrým" zvykem. Pro začátek by mohli začít tím že ty jejich tresty budou platit pro všechny stejně , nebo se na ně úplně vykašlat . Stejně se jim daří delší dobu zabíjet to nejlepší na F1 - ryzí závodění.

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  29. 12. 2018 10:20

Bože, co to je za nápady? Zákaz výjezdu na trénink? Zátěž nebo omezení průtoku paliva? Co to kua?!

Pierre Gasly 2bep  |  29. 12. 2018 11:19

Nejsmutnější na celém tomto systému je ne úplně 100% přesvědčení diváka, že se podle pravidel rozdává všem a hlavně konzistentně.
Bohužel to spíš občas vypadá, že maršálové a FIA rozdávají podle toho jak se vyrovnají s jetlagem Nebudu rovnou tvrdit, že podle toho kdo se proviní...
A oni to chtějí ještě zkomplikovat



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14:51 | Objevují se spekulace, že manažerem Micka Schumachera bude N. Todt.
11:40 | odkaz
18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.