Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Clive Rose

Foto: Getty Images / Clive Rose

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Lars Baron

Foto: Getty Images / Lars Baron

 Foto: Getty Images / Lars Baron

Foto: Getty Images / Lars Baron

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Clive Mason
 Foto: Getty Images / Clive Mason
 Foto: Getty Images / Clive Mason
 Foto: Getty Images / Clive Rose
9
Fotogalerie

F1 zaregistrovala shoey jako ochrannou známku

Pití šampaňského z boty alias shoey se stalo symbolem Daniela Ricciarda. Formule 1 si nyní zaregistrovala shoey jako ochrannou známku.

Pití šampaňského z boty se označuje jako shoey. „V podstatě to pochází od několika Australanů zvaných Mad Huyes,“ uvedl Ricciardo na tiskové konferenci v Singapuru 2016.

„Cestují po světě, rybaří nebo surfují a pijí hodně piva – takže takhle vznikl shoey.“ 

Shoey se objevil v různých sportech. Ve formuli 1 to praktikuje Daniel Ricciardo. A využít toho chce i celá formule 1. 

F1 si zaregistrovala slovo shoey jako ochrannou známku v 25 zemích světa, mezi kterými nechybí USA, Německo, Francie nebo Velká Británie. První pokus o registraci proběhl už vloni v létě, takže se nejedná o novou aktivitu.

Ochranná známka se podle independent.co.uk týká jen některých oblastí jako jsou láhve, hrnky a figurky.

F1 chtěla ochrannou známku také na oblečení, ale to neprošlo kvůli dřívější registraci známky ze strany Korinne Harrington – příbuzné dvojice, která s tímto nápadem před 15 lety přišla. Dean Harrington a Shaun Harrington byli tvářemi Mad Huyes. 

Foto: Getty Images / Lars Baron

Doporučujeme

Články odjinud