Ross Brawn v Singapuru představil koncepty vozů pro rok 2021. Plány postupně dostávají konkrétnější obrysy.
Podle Auto Motor und Sport Pat Symonds i nadále vylepšuje koncept vozu pro rok 2021.
Jednou ze změn má být omezení maximální délky rozvoru. Ta bude nově 3,4 m, což je o 20 až 30 centimetrů méně, než je rozvor současných vozů.
Počítá se také s tím, že vozy budou kompaktnější. Na stůl se vrací oblíbené témat tzv. Ground-Effectu. Podlaha vozu by generovala více přítlaku, takže by se inženýři nemuseli tolik spoléhat na přítlak z křídel, které vytváří za vozem turbulence a stěžují předjíždění. Ground-Effect ovšem nemá být tak extrémní, jako tomu bylo v 80. letech.
Neomezené množství paliva
Průtok paliva má být zvýšen na 110 kilogramů za hodinu. Zvýší se i další parametry. Otáčky z 10 500 na 12 000. Formule 1 se má dostat přes výkon 1000 koní. Hlavním cílem je zlepšit zvuk.
Naopak celkové množství paliva se pravděpodobně nezvýší. Současný limit bude přímo zrušen! Ale jen teoreticky. Bude zde výše uvedené omezení průtoku paliva, ale především selský rozum. Nikdo nebude chtít mít na startu příliš těžký vůz. Reálně se bude tankovat maximálně 120 kg (160 litrů) paliva.
Zvýšit se má také množství využívané elektrické energie. Ze 120 na 140 kW.
Úspory chce F1 hledat omezením času, který týmy věnují testům na dynamometrech. V letech 2021 až 2023 má dojít k postupnému omezení z 2 tisíc na 1 tisíc hodin ročně.