F1 se už nebude moci spoléhat na velké peníze od okruhů, říká Wolff

Charles Leclerc pejdaa  |  30. 05. 2018 19:06

Konečně na to někdo kápnul..
F1 si má na sebe vydělat sama a nikoliv být živa z peněz daňových poplatníků, kteří se o F1 vubec nezajímají..

A divím se, že se promotéři okruhů nesemknuli a neřekli:
Vážená F1, chcete někde jezdit? Tak nám za pronájem okruhu zaplatte.. a vše by bylo naopak.

Kimoa  |  30. 05. 2018 11:32

Wolffa je na pozici šéfa týmu škoda.. Prosadit ho výš.. On o to stojí... jeho kurva o to stojí.. je zkurvený děcko o to stojí... a nikdo tomu nerozumí... Paráda.. Jedem!

aaa tady me nekdo nema rad Ja na rozpoctove stropy se*ru z vysoka. Nechci nic takoveho v F1 videt a ani nejakou standartizaci dilu. Nas*rat! F1 je konstruktersky a zavodni sport. Vzdycky se tesim (tesime) co ukazu tymy v unoru jak ktery tym se vyda kterou cestou.

Vzhledem k tomu že nad případným stropem jsou výrazně pouze Ferrari a Mercedes tak ať se podříděj nebo odejdou. NHL to výrazně pomohlo a pomůže to F1. Zbytek pole je docela vyrovnaný (mimo RB) a určitě by to přilákalo další. Když 70% týmů zvládne závodit za "drobný" tak i ti ostatní by měli dokázat ten rozpočet osekat. Tím spíš že dost výdajů se tam nebude počítat.

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

zavodit sice dokazi ale taky jezdi o 2 sekundy pomaleji a to ja nechci ja chci videt techniku na urovni NASA. Vysperkovane auta, naslapane kary, K tomu Ferrari a mercedes pekne pridej i ten RB protoze musis pocitat s jednim Ferko a MB jsou vyrobci motoru tim padem maji i vyvoj motoru atd. RB ma vyvoj aera a i tak ma rozpocet 300 micu asi o 100 vic nez ostatni podnim. Ale taky diky tomu jde videt ze stim jdou delat kouzla a na to se chci divat. Ne na neco co sice jezdi stoji 150 mega ale vis ze potencial pravidel vozu atd je o 2 sekundy jinde.

Víš o tom že v dobách Laudy jezdili ty monoposty o 100km/h pomaleji a přesto se na tu dobu vzpomíná? Ty u telky od oka poznáš jak rychle jedou? Pro mě není rychlost prioritní nýbrž schopnost se dojet a předjet.

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

jako ze jezdili 250 jo ? no tak to asi ne jezdili uplne stejne mozna i rychleji ale nemeli tak dobre aero. A nebo byli lepsi gumy a naopak. Byla i era kdy byl povoleny tzn prisavny efekt a to potom nepotrebujes nic. Byli motory 4 valce 1,5 litru a v maximalnim vykonu meli 1400 koni!! Taky ten motor ale po zavode hazeli hnedka do zeleza. A to presne chci. Chci videt bestie.
PS: by me zajimalo z ceho sis vycucal. A kdo rika od telky Na zivo!!!!
To mas to same jako rally a skupina B: Sakra to byla doba kdyz doho nikdo nekecal. Totalni bestie kdy to bylo na hrane co zvlada clovek a co uz nezvlada. V te dobe neoveritelna auta a vykony ktere dokazali inzenyri vytvorit.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 30. 05. 2018 10:38

Poznáš to a dost. Podívej se na nějaké kolo v závodě a pak na kolo ve kvalifikaci. Je tam obrovský rozdíl.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Pierre Gasly Ferda.  |  30. 05. 2018 20:46

V Monaku to bylo kolem deseti sekund na kolo.

Pierre Gasly Ferda.  |  30. 05. 2018 09:16

Doba šetření v F1 se blíží. A začne to rozpočtovými stropy.

Rozpočtové stropy? Tak to možná Mercedes a FIArri odejdou....nechme se prřekvapit...

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)

Pierre Gasly Ferda.  |  30. 05. 2018 09:31

Pokud by odešli, tak se stropy zmenší zcela automaticky a zachrání se tím chudobnější týmy a třeba by přišly i další.
A hlavně by se tím startovní pole výkonnostně srovnalo.
Jinak spíše věřím odchodu Merglu, než Ferrari.

Já nejsem nějaký hlasitý odpůrce rozpočtových stropů...jsem mimojiné fanda hokeje a sleduju NHL a tam stropy fugují a je to skvělá show...

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)

Charles Leclerc Dokugan  |  30. 05. 2018 09:56

Jo, ale stropy na hráče. Na jezdce si taky klidně můžou udělat rozpočtový stropy

Jenže v NHL to byli právě ti hráči co to hnali nahoru. Tady v tom naopak platy nebudou.

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Pierre Gasly Ferda.  |  30. 05. 2018 10:13

100lidí 100 názorů. Ale v jednom se shodneme všichni.
Chceme vidět atraktívní závodění bez umělotin typu DRS nebo sračkoídních gum.
Taky chceme mít co nejvíce možných týmů a to při dnešních nákladech nebude nikdy.

Souhlasím s tímhle "Chceme vidět atraktIvní závodění" mě osobně je celkem jedno jak toho dosáhnou. Paušálně mě nevadí ani DRS.

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Souhlasím. Mě osobně taky to DRS není nějak proti srsti.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

ne nechci videt nejvice moznych tymu. ( aktualni startovni rost me uplne sedi, jeste kdyby se treba TR prodalo Honde a honda by mela i stvuj tovarni team a je to uplne pecka. 4 vyrobci motoru a 10 staji celkem max 11 staci bohate. Nepotrebuju at tam je 26 aut atd atd. Vubec nevidim duvod proc by meli prichazet nove staje. Body se rozdeluji do 10 mista tak nevidim duvod mit na trati 30 aut ktere se tam pak budou motat.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 30. 05. 2018 10:22



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14:51 | Objevují se spekulace, že manažerem Micka Schumachera bude N. Todt.
11:40 | odkaz
18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.