F1 se na sociálních sítích daří, je nejrychleji rostoucí sportovní značkou

F1 se na sociálních sítích daří, je nejrychleji rostoucí sportovní značkou

Formule 1 překonala na sociálních sítích hranici 10 milionů sledujících.

Bernie Ecclestone byl k sociálním sítím hodně skeptický. Přesto se ale F1 ještě za jeho doby na sociálních sítích objevila. 

Liberty pokračuje v rozvoji přítomnosti F1 na sociálních sítích. Celkem už účty formule 1 sleduje 10 milionů lidí a to konkrétně:

  • Facebook: 3,58 milionů
  • Twitter: 2,99 milionů
  • Instagram: 3 miliony
  • Youtube: 586 tisíc 

Za prvních šest měsíců zaznamenala F1 nárůst fanoušků o více než 30 %, což je třikrát více, než byl nárůst u ostatních významných sportovních značek jako jsou Liga mistrů, MLB, NASCAR, NBA nebo Premier League.

Například na Facebooku mají videa řádově stovky tisíc zhlédnutí. Sestřih chaotické Grand Prix Ázerbájdžánu má 3,5 milionů zhlédnutí.

Nejvíce má ale situace po kvalifikaci na GP Kanady. Hamilton v Montrealu vyrovnal v počtu pole positions Ayrtona Sennu, za což dostal Brazilcovu helmu. Video má 7,7 milionů zhlédnutí.

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Doporučujeme

Články odjinud