F1 se na sociálních sítích daří, je nejrychleji rostoucí sportovní značkou

Formule 1 překonala na sociálních sítích hranici 10 milionů sledujících.
F1 se na sociálních sítích daří, je nejrychleji rostoucí sportovní značkou

Bernie Ecclestone byl k sociálním sítím hodně skeptický. Přesto se ale F1 ještě za jeho doby na sociálních sítích objevila. 

Liberty pokračuje v rozvoji přítomnosti F1 na sociálních sítích. Celkem už účty formule 1 sleduje 10 milionů lidí a to konkrétně:

  • Facebook: 3,58 milionů
  • Twitter: 2,99 milionů
  • Instagram: 3 miliony
  • Youtube: 586 tisíc 

Za prvních šest měsíců zaznamenala F1 nárůst fanoušků o více než 30 %, což je třikrát více, než byl nárůst u ostatních významných sportovních značek jako jsou Liga mistrů, MLB, NASCAR, NBA nebo Premier League.

Například na Facebooku mají videa řádově stovky tisíc zhlédnutí. Sestřih chaotické Grand Prix Ázerbájdžánu má 3,5 milionů zhlédnutí.

Nejvíce má ale situace po kvalifikaci na GP Kanady. Hamilton v Montrealu vyrovnal v počtu pole positions Ayrtona Sennu, za což dostal Brazilcovu helmu. Video má 7,7 milionů zhlédnutí.

Jak to bylo s helmou Senny pro Hamiltona. Je to opravdu originál?

Jak to bylo s helmou Senny pro Hamiltona. Je to opravdu originál?

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Diskuze (10) Další článek: Nekonečný seriál jménem Haas a brzdy bude mít maďarské pokračování
18. listopadu | Šílené... odkaz
15. listopadu | Lewis Hamilton musel korigovat svá slova o Indii... odkaz
15. listopadu | Rob Smedley by se po odchodu z Williamsu mohl vrátit zpět do Ferrari.
14. listopadu | Fernando Alonso bude mít tým v sérii Formula Renault Eurocup

GP Abú Dhabí 2018

Pátek 23. listopadu 2018
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 24. listopadu 2018
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 25. listopadu 2018
Závod 14.10