F1 nabídne v grafice více informací. Některé možná ani nechcete znát

Michael Schumacher Silenoz  |  04. 12. 2018 22:29

Jinak nechapu, proc kdyz vymysli kraviny, proc neudelaji treba to, ze kdyz pilot zajede v zavode nejruchlejsi kolo, dostane zato 1 nebo 2 body. Pak by je o to vice motivovalo jezdit rychleji...na druhou stranu by se muselo nejak zredukovat to extremni setreni, vzdyt maji dnes tusim 4 motory na 20 zavodu!!! Kdyz jsem zacinal s F1 v roce 1998, tak si pamatuji, jak Schumi zboril v kvalifikaci formuli, dobehl do boxu, skocil do jine a frcel dal...bylo to uzasne, takovej zapal, akce...dnes? Trosku skrabne kridlo a uz se odstupuje :/

Michael Schumacher Silenoz  |  04. 12. 2018 22:24

Místo totálních high-tech kravin bych zavedl, křídla bez DRS, současné motory vyházel a vrátil co bylo, zvýšil počet motorů, jelikož závody jsou od závodění a ne o šetření... ale bohužel.
No a pokud to musí být moderní hightech přiteplený tak navrhuji kraviny typu:
- kameru na svěrač jezdce, ať fanoušek vidí, jak se při útocích či havárií jezdcům svírají prde*e
- zobrazení opotřebení pneu je nuda, co senzor jak má pilot plný měchýř?
- případně celkový počet návštěv WC během závodního víkendu... to by mohlo lidi zajímat

Jaromir83  |  04. 12. 2018 09:58

hlavně by neustále mělo být napsáno kolikrát byl kdo v boxech, nebo minimálně stejně často jako jsou vidět rozestupy, aby si člověk nemusel dělat poznámky bokem/sledovat livetiming mimo TV

QaSsI88  |  03. 12. 2018 23:42

Mě by osobně zajímala statistika . Kolik času jede pilot "naplno"...

Michael Schumacher Silenoz  |  04. 12. 2018 22:25

To radeji nechtej vedet v dnesnich eko-vytrvalostne-setricich zavodech :/

Pierre Gasly Ferda.  |  03. 12. 2018 21:27

Když je na trati nuda, tak aspoň zlepšíme grafiku.

Ze to posledni roky ale jsou zavody plne napeti (krom asi 3 rocne)

ironman987  |  03. 12. 2018 19:59

No za mě by úplně stačila grafika z 2017 Informaci tam bylo jednou tolik a jeste mnohem prehledneji
A pokud ne, tak aspoň zrušit to pípnutí, zvuk při tom když někdo nazejede nejrychlejší kolo

Lewis Hamilton harry1967  |  03. 12. 2018 17:11

Obavam se, že nechapou pojem " mene je nekdy vice". Desim se okamziku, kdy bude v grafice znazorneno piti a nedej boze močeni pilota.

Michael Schumacher Silenoz  |  04. 12. 2018 22:26

a nedej boze, kdyby se nekdo pos... :D

Charles Leclerc drake F1  |  03. 12. 2018 17:11

Já bych začal bodovat umístění v kvalifikaci, ale zároveň pro závod přidával závaží podle umístění v kvalifikaci. Body v kvaldě stejné jako v závodě a hmotnost závaží tak nějak podle umístění nebo časových rozestupů z kvalifikace, aby se to pole pro závod vyrovnalo. Nejrychlejší auto a jezdec by měl pořád výhodu nejvíce bodů z kvaldy a pro závod nejlepší pozice na startu, tím závažím by se to jen srovnalo a muselo se bojovat každý s každým.

A co umělé panny, používáš? Nebo jsi jen na umělé závodění?

"If he can't do it with Ferrari, well, he can't do it"

No, já jsem hlavně doufal, že v nové grafice konečně vymyslí pořádné porovnání závodních simulací v tréninku. Místo toho to ale zrušili úplně...

Myslím si, že to bude dobře přeplácaný

Forza Ferrari !!!

Tommmmy F1  |  03. 12. 2018 14:08

Jako některé informace by mohly být zajímavé, né že né. Ale přijde mi vtipné, že to řeší za situace, kdy třeba u přehledu aktuálního pořadí jezdců (který se po většinu času zobrazuje v levé části obrazovky), nezobrazuje konstantně počet absolvovaných pitstopů... Přitom je to celkem dost důležitá informace - minimálně ve vztahu k "zadní části pole", kde většinou režie neukazuje vjezdy pilotů do boxů a člověk pak tedy neví (pokud nesleduje na PC/mobilu live-timing), zda se jedná o "regulérní pořadí", nebo je to promíchané díky tomu, že někdo už v boxech byl a někdo ještě ne...

Mě se návrh zamlouvá.

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

FoxPw  |  03. 12. 2018 12:59

Mně by bohatě stačilo, kdyby do free livetimingu vrátili to, co tam bylo tak před 10 lety.

Fernando Alonso Miro Sparkus  |  03. 12. 2018 12:59

No tak informace o pravděpodobnosti předjetí asi vážně ne, to už si člověk může jen číst. Tepová frekvence jezdce mi taky přijde úplně zbytečná, já bych to nechal na informace související přímo se závodem, jako třeba ta teplota pneumatik, informaci o stáří pneumatik atd. Spíše by se měli zaměřit na to, aby mezi týmy nebyl takový obrovský výkonnostní rozdíl, jako je teď. Jinak F1 bude nuda s jakýmikoliv údaji.

Lewis Hamilton all.or.nothing  |  03. 12. 2018 12:17

Super, jen tak dál 👍 vždyť je to doslova obstarožni

Tohle je jenom startovací verze,za 2,3 roky to má být vychytaný,na začátku sezóny ohlásí scénář závodů a vítěze sezóny...
Osobně jsem se na F1 díval už jen tehdy když jsem se vyloženě nudil, no a když to tak sleduju tak v tom budu pokračovat...

chčije a chčije


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

10. prosince | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.
6. prosince | Jak se vám líbila letošní sezóna? Oznámkujte ji jako ve škole