Exkluzivně: Jaké díly nasadily týmy v Monaku? Už známe tajemství Ferrari

Jaké díly týmy přivezly na městský okruh v Monaku? A jak je to s tajemstvím motoru Ferrari?
Exkluzivně: Jaké díly nasadily týmy v Monaku? Už známe tajemství Ferrari
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Red Bull
  3. Ferrari
  4. Lotus
  5. Force India, Sauber, Toro Rosso

V minulých letech jsme si zvykli, že týmy do Monaka připravily speciální aerodynamické balíky. Dnes, kdy týmy jezdí s maximem možného přítlaku prakticky všude, většina žádné speciální vylepšení na tento závodní víkend nepřivezla. Změny tak musíme hledat spíše v detailech.

Mercedes

Nové komplexnější zadní kaskádové křídlo tým zkoušel už v průběhu sezónního testování v Barceloně. Na základě získaných dat však došlo před Monakem ještě k dodatečné úpravě „bočnic“ tohoto křídla, které byly zvýšené a nad křídlo přibylo další poschodí tvořené křídlovým profilem s nulovým až kladným úhlem náběhu.

Na obrázku je patrné porovnání verzí použitých v závodech v Monaku, respektive ve Španělsku.

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Následující kapitola

11:52 | Plány Alonsa pro rok 2020: Dakar a Indy, pro rok 2021: zpět v F1 nebo WEC (hypercary). Martin Brundle spekuluje, že by se Alonso mohl do F1 vrátit s Renaultem.
6. prosince | Český esports závodník Martin Štefanko, který byl členem Haasu v F1 eSports, oznámil ukončení kariéry.
5. prosince | Britský premiér Boris Johnson v rámci předvolební kampaně navštívil továrnu Red Bullu. Vyzkoušel si výměnu pneumatik. Jak dlouho mu to trvalo, neuvedl. Red Bull to letos zvládl za 1,82 s. odkaz
4. prosince | S Toro Rosso jezdil v testech Sean Gelael. Jeho týmovým kolegou ve F2 bude nově Dan Ticktum, kterého se Red Bull před časem zbavil.