Ericsson ztrácí na Kobajašiho půl sekundy kvůli vyšší hmotnosti

Pilot Caterhamu Marcus Ericsson patří mezi jezdce, kteří letos trpí kvůli tomu, že jsou těžší než většina soupeřů.
Ericsson ztrácí na Kobajašiho půl sekundy kvůli vyšší hmotnosti

Nedávno prozradil Adrian Sutil, že jenom kvůli své vyšší hmotnost ztrácí půl sekundy na kolo na Gutiérreze. Ericsson je na tom stejně ve vztahu ke svému týmovému kolegovi Kobajašimu.

„Problém je, že je o 10 kilogramů lehčí než já, takže je pro mě těžké se vyrovnat jeho časům, protože jen kvůli své váze ztrácím půl sekundy na kolo,“ uvedl pro Crash.net.

„To mi ztěžuje život. Neustále se snažíme udělat auto lehčí, takže je to neustálá práce, ale určitě je to trochu frustrující, že jste nejen nováček, ale také máte o 10 kg navíc v každém kole.“

Caterham má auto tak těžké, že i Kobajaši překračuje se svým monopostem minimum 691 kg.

„Nevím o kolik, ale vím, že obě auta přesahují limit, a on je o 10 kg lehčí než já, takže moje auto bude hodně za limitem. Ztrácíme tím hodně času na kolo, a to je škoda,“ dodal Švéd.

Sauber C33 je moc těžký, přiznávají Sutil a Gutiérrez

Sauber C33 je moc těžký, přiznávají Sutil a Gutiérrez

Další článek: Spolu s Hamiltonem a Rosbergem bojovaly proti sobě i jejich týmy v garáži

14:49 | Red Bull ve Španělsku zůstal. Zítra a ve středu bude testovat 18palcové pneumatiky pro rok 2022. Po oba dny bude jezdit Alex Albon.
13:42 | Stále se řeší situace okolo Turecka, ve kterém se sice epidemická situace zlepšuje, ale platí přísné cestovní restrikce po návratu do Velké Británie. Ve hře je prohození závodu s Baku.
8. května | Podle Norrise mu Mazepin ovlivnil celou kvalifikaci. V Q1 musel nasadit druhou sadu pneumatik, v Q3 pak kvůli tomu jel první pokus na starých pneumatikách.
8. května | Poslední Nikita Mazepin dostal penalizaci 3 míst za zdržení Norrise v první části kvalifikace.