Ericsson přiznal, že závodí bez pití

Kimimu Räikkönenovi v Maďarsku zapomněli připojit zařízení na pití. Celý velmi horký závod tak musel absolvovat bez něj.
Ericsson přiznal, že závodí bez pití

Po závodě komentoval situaci na Twitteru novinář Will Buxton, podle kterého to byl obdivuhodný výkon.

Na to reagoval Marcus Ericsson, který prozradil, že bez láhve s pitím jezdí už více než 2 roky. Důvod je jednoduchý. „Má hmotnost asi 1,5 kg. Rozhodli jsme se ji nepoužívat kvůli hmotnosti. Jeden z důvodů, proč bychom měli mít stejnou hmotnost pro všechny jezdce,“ uvedl. 

Ericsson prozradil i recept, jak horké závody jako Maďarsko přežít – pít hodně před závodem a tvrdě trénovat. Během Grand Prix Maďarska ztratil 2,5 až 3 kg.

Ericssonovi by se mělo přání vyplnit. V příštím roce má dojít k oddělení minimální hmotnosti vozu a jezdce. V případě jezdce bude hmotnost 80 kg. Pokud jezdec váží méně, bude muset tým rozdíl dorovnat závažím.

Přesnou váhu jednotlivých jezdců neznáme. Průběžně se samozřejmě mění. Ericsson by měl mít podle oficiálních údajů výšku 174 cm a hmotnost 64 kg. Například u Grosjena je to 180 cm a 71 kg a u Hülkenberga 184 cm a 74 kg.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Budou za Renault jezdit Hülkenberg a Ocon? Je to stále pravděpodobnější

15:03 | George Russell testoval v Abú Dhabí s Mercedesem pneumatiky pro rok 2021. Během dvou dnů ujel 218 kol.
8. prosince | Plány Alonsa pro rok 2020: Dakar a Indy, pro rok 2021: zpět v F1 nebo WEC (hypercary). Martin Brundle spekuluje, že by se Alonso mohl do F1 vrátit s Renaultem.
6. prosince | Český esports závodník Martin Štefanko, který byl členem Haasu v F1 eSports, oznámil ukončení kariéry.
5. prosince | Britský premiér Boris Johnson v rámci předvolební kampaně navštívil továrnu Red Bullu. Vyzkoušel si výměnu pneumatik. Jak dlouho mu to trvalo, neuvedl. Red Bull to letos zvládl za 1,82 s. odkaz