Formule 1 se chystá na další diskuse o budoucnosti pohonných jednotek. Bývalý šéf F1 by šel ale jinou cestou.
Původní kuga z let 2008 až 2012 byla ryze evropskou záležitostí. Druhé vydání, vyráběné sedm let, vzniklo v těsné kooperaci mezi evropským a americkým Fordem. Přesto je zdařilejší než předchůdce.
Williams rozšíří od roku 2022 spolupráci s Mercedesem, čemuž se pod starým vedením bránil.
Automobilku Ferrari zná snad každý, ani nemusíáá být fanouškem do aut. Znáte ale i její počátky? Jak vznikla? A co Enzo Ferrari dělal před jejím založením?
Podle Sebastiana Vettela už formule 1 z pohledu technologií není tak průkopnická pro běžný silniční provoz jako bývala dříve, když tvrdí, že F1 by se měla zaměřit na zelenější budoucnost.
Formule 1 chce postupně nasadit biopaliva, aby dosáhla uhlíkové neutrality.
Jsou čtyři a tvoří jedinou styčnou plochu mezi monopostem a asfaltem. A zcela jednoznačně rozhodují o úspěchu či neúspěchu.
Stane se z Red Bullu skutečný výrobce pohonných jednotek formule 1? Podle Helmuta Marka je to možné.
Carlos Sainz před pár dny zavítal do Maranella.
Jak moc ohrozí Sergio Pérez pozici Maxe Verstappena? Může být Hamilton ještě lepší? Doplatí Ferrari na odchod Vettela? Proč by se měl Ocon těšit z příchodu Alonsa? Bude Aston Martin mistrovský projekt? Co přinese opětovné spojení McLarenu s Mercedesem?