Bernie Ecclestone poskytl jeden z těch rozhovorů, které vzbudí více než velký poprask.
Formule 1 je v posledních týdnech výrazně aktivnější na sociálních sítích, ale na příkaz Ecclestoneho to buď není, nebo další rozvoj čekat nemůžeme.
„Nemám zájem o Twitter, Facebook a tyhle nesmysly,“ řekl Ecclestone v rozhovoru pro Campaign Asia-Pacific. „Snažil jsem se tomu porozumět, ale jsem trochu staromódní. Neviděl jsem v tom žádnou hodnotu a vlastně ani nevím, co tak zvaná mladá generace dnes opravdu chce. Co to je?“
Ecclestone říká, že nemá smysl oslovovat mladou generaci. „Malé dítě uvidí značku Rolex a půjde si jedny koupit? To si nemůže dovolit. Nebo další sponzor – UBS. Tyto děti se nestarají o bankovnictví, nemají dost peněz,“ pokračuje Ecclestone, který nechápe, proč chce někdo tuto cílovou skupinu oslovovat. „Proč to chtějí dělat? Co jim chtějí prodat? Většina těchto dětí nemá žádné peníze.“
„Raději oslovím sedmdesátiletého chlapa, který má dost peněz. Takže nemá smysl se snažit oslovit tyto děti, protože nebudou kupovat některý z produktů. Pokud se obchodníci chtějí zaměřit na toto publikum, možná by měli zkusit inzerovat u Disneyho.“