Ecclestone: Dvojité body možná ne, třetí vozy možná ano

Totomoto  |  19. 09. 2014 11:56

Nemáte prosím někdo odkaz na dnešní tréninky?

Doufam ze se v poslednim zavode oba Mergly rozcupujou na hadry a vyhraje Riccardo svuj prvni a posledni titul a FIA a vseci si uvedomi co to je za blbinu ty DOUBLEPOINTS...SIngapur..no jen si vzpomente jak ste vseci byli naddrzeni kdyz se to jelo poprve v roce 2008...a treti auta..vrazda pro Marrusii, Caterham, Sauber, Lotus, Force India a mozna aj Williams..takze pokavad se chcete cucet na tri Ferrka- Mergly a RedBully s Mekacema, tak proc ne..zejo lepsi met 12 aut a 4 tymy, nez 24/26 aut a 12/13 tymu...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Gaultier  |  19. 09. 2014 11:24

Fanoušci Marusie a Caterhamu nechť prominou,ale tyto dva týmy mě osobně by nechyběly. Sauber,Lotus apod.,to už je jiná. Naopak třetí vozy bych přivítal. Historie by se tak jen opakovala. Na rozdělování dvojnásobků bodů v posledním závodě se tady nejspíš všichni shodneme - nespravedlivá kravina!

Filipsv F1  |  19. 09. 2014 10:46

Vyjadreni FIA je smesny, sama nevi co chce a dela z fanousku a predevsim sama ze sebe blbce temahle vyjadrenima. Jak deti ve skolce: tohle bude takhle, nee nakonec takhle, ale ne nechame to takhle 😃

Willysh  |  19. 09. 2014 11:49

FIA totiž F1 nechává být. Dělějete si co chcete máme jiné věci na práci. Pokud se vám nějaké nařízení nebo doporučení co jsme vydali nelíbí, tak si ho změňte. Proto to působí takhle. Předpokládají, že systém hlasujících týmů a vlastníků bude fungovat, ale ti nejsou schopni se shodnout na ničem.

Dvojité body - Kolosální blbost.
Singapur - Valencie pod hromadou žárovek. Nenadchne, neurazí.
Formule E - Pseudo-ekologická nuda.
Třetí vozy - Super nápad.

#AlwaysBelieveInSeb&Kimi |

airlive123  |  19. 09. 2014 10:46

již po druhé s tebou souhlasím

*snad poprvé souhlasím: dvojité body - totální zhovadilost
*singapur - radši návrat starých tradičních tratí
*formule E - včera jsem si byl zajezdit v Brně a viděl a slyšel-neslyšel E-lotus - divácky fakt nuda
* třetí vozy - zajímavý nápad

Já byl v Brně párkrát na motokárách, který byly k mýmu překvapení elektrický a nemohl jsem si je vynachválit. Mnohem příjemnější svezení, než s těma smrdícíma loket pálícíma benzínama

Undead Warrior 60l  |  19. 09. 2014 11:47

FE ti přijde jako nuda, ale třetí vozy super nápad? Chtěl bych slyšet jediný rozumný důvod, co je na nich super. Třetí jezdec nikdy nebude mít stejnou techniku jako jednička a dvojka. Bude tam jen do počtu a pro týmovou režii. Stejně tak nepočítejte s tím, že by bodoval do poháru konstruktérů.

Gaultier  |  19. 09. 2014 11:55

Super by na nich bylo to,že i kdyby neměli tu nejlepší techniku,pořád by alespoň nedojížděli do cíle se ztrátou dvou kol apod.

Willysh  |  19. 09. 2014 11:59

Aky by se nepředjíždělo a nezávodilo.... (nezapomínej, že týmy zajímá hlavně pohár konstruktérů a nemají rádi závodění mezi týmovými kolegy)

Willysh  |  19. 09. 2014 11:59
Gaultier  |  19. 09. 2014 12:23

Ten třetí by do poháru konstruktérů vůbec nezasahoval. Takže i kdyby by byl před druhým stájovým kolegou,nemělo by to na body do PK žádnej vliv. Určitě bych ještě zmínil výhody pro jezdce. Např. takovej Jules by určitě ve třetím voze dejme tomu Ferrari,ukázal víc,jestli na F1 má,nebo nemá,než v Marusii.

Willysh  |  19. 09. 2014 12:36

To sice ne, ale určitě by ho nenechali pokoušet se předjíždět týmového kolegu. Co kdyby došlo ke kontaktu? Nezapomínej že inženýři na to nahlíží asi takto (z rozhovorů s Hornerem): "Jezdci nesedí ve formuli nesoucí jejich jméno, ale týmové jméno. 600 lidí stojí za každým závodem a jezdci se musí snažit přivést co nejvíce bodů celkově jako tým pro těchto 600 lidí co na tom dělají celý rok. Nikoliv riskovat obrovskou ztrátu závoděním mezi sebou (kdy přijdeme klidně o 43 bodů za závod). Speciálně na začátku sezóny, kdy nevíte jestli si to můžete dovolit."


1 2