Sledovanost televizních přenosů formule 1 klesá a to mimo jiné na klíčových trzích jako jsou Německo a Itálie. Jednou z cest by mohly představovat sociální sítě, na kterých formule 1 v současné době není. Ecclestone si to však nemyslí.
Bernie Ecclestone souhlasí s tím, že se společnost mění, ale přesto nechce vstoupit do světa sociálních sítí.
„Myslím, že současná změna je pouze krátkodobá. Lidé už si začínají uvědomovat, že sociální média nejsou taková, jak si původně mysleli.“
K tématu se vyjádřil také šéf Pirelli pro oblast sportu Paul Hembery, který upozorňuje, že Pirelli není jen dodavatel pneumatik ale také sponzor. Hembery se domnívá, že by formule 1 měla hlavně pochopit, co fanoušek očekává.
„Čísla sledovanosti jsou letos zatím mimořádným zklamáním, o tom není pochyb. Je zřejmé, že televize je na ústupu a je potřeba se začít věnovat jiným formám přenosů. BBC třeba říká, že jejich iPlayer zaznamenal nárůst o 33%.“
Mimochodem, například DTM jde zcela jinou cestou. Závod i kvalifikace se vysílají živě na Youtube (v některých zemích) a po skončení je k dispozici záznam.