Dvojité DRS nebylo jediným klíčem k našemu zlepšení, říká Red Bull

Dvojité DRS nebylo jediným klíčem k našemu zlepšení, říká Red Bull

Red Bull Racing ukončil v Japonsku šňůru dominantních výkonů McLarenu a byl nejrychlejší. Podle šéfa týmu Christiana Hornera to nebylo díky jediné věci.

V Suzuce vyšlo najevo, že Red Bull jezdí s dvojitým DRS, které funguje podobně jako řešení Mercedesu, to znamená, že je závislé na standardním DRS a funguje jen při jeho aktivaci. Ovšem s tím rozdílem, že snižuje odpor vzduchu ve spodní části zadního křídla u difuzoru.

"Jako u všech těchto věcí to není zázračný díl, podle mě se dá těžko říct, že výkonnost vozu tady byla dána zadním křídlem," cituje Hornera Autosport. "Myslím, že jsme pokročili ve všech oblastech, je to o vylepšování detailů."

"V Japonsku jsme například měli nejrychlejší zastávku v boxech, takže by bylo chybné říkat, že se naše výkonnost zvedla jen díky pár kilometrům v hodině navíc na rovince."

Šéf Red Bullu tvrdí, že jeho tým závodí s dvojitým DRS už déle, premiéru tento systém neměl v Japonsku. Odmítl ale upřesnit jeho první nasazení.

"Ale viděli jsme, jak se výkonnost přelévá sem tam, takže z tohoto závodu nemůžeme vyvozovat nic jiného, než se musíme dál snažit, musíme zlepšovat výkonnost vozu. Šampionát teď opravdu je bitvou o pěti závodech mezi Fernandem a Sebem. Nemůžete odepisovat ostatní, ale kdo odvede nejlepší práci ve zbývajících pěti závodech, nakonec vyhraje."

Doporučujeme

Články odjinud