DRS použijí jezdci v Koreji znovu jen na jedné rovince

Ani v Koreji, která nabízí více dlouhých rovinek, se FIA nevrátila ke dvěma úsekům pro zadní pohyblivé křídlo. V Jeongamu bude DRS jezdcům pomáhat jen na jedné.
DRS použijí jezdci v Koreji znovu jen na jedné rovince

Mezinárodní automobilová federace určila, že v nedělním závodě v Koreji budou jezdci moci aktivovat zadní křídlo jen na rovince, která vede do třetí zatáčky. Učinit tak budou smět 516 metrů za druhou zatáčkou (zelená čára).

Aby si jezdec mohl navýšit pomocí DRS maximální rychlost a pokusit se předjet, nesmí být jeho ztráta na soupeře větší než jedna sekunda. Splnění této podmínky bude FIA kontrolovat v detekční zóně, kterou umístila 30 metrů za první zatáčku (žlutá čára).

Další článek: Costa a Willis můžou pozitivně ovlivnit Mercedes už letos, věří Brawn