Drive to Survive musí poskytovat přidanou hodnotu, říká Domenicali | Foto: Getty Images / Chris Graythen

Foto: Getty Images / Chris Graythen

Drive to Survive musí poskytovat přidanou hodnotu, říká Domenicali

Populární seriál z produkce Netflixu Drive to Survive (v Česku jako „Touha po vítězství“) si své další pokračování zaslouží, pokud bude stále představovat přidanou hodnotu ve vztahu k přímým přenosům závodů F1. Takový názor zastává šéf šampionátu Stefano Domenicali.

Už 11. března se fanoušci budou moci těšit na premiéru čtvrté řady dokumentární série. Hlavní téma je tentokrát zcela jasné, nejvíce očekávané je zpracování poslední bitvy Maxe Verstappena s Lewisem Hamiltonem v Abú Zabí.

Domenicali si je vědom pozitivního vlivu seriálu na zájem fanoušků o formuli 1, který je patrný především na severoamerickém trhu. Zároveň si však myslí, že pro další pokračování seriálu je nutné tento pozitivní vliv udržet.

„Není pochyb o tom, že Drive to Survive funguje skvěle především v získávání nových diváků a skvěle zafungovalo též na americkém trhu,“ cituje Domenicaliho motorsport.com.

„A to bude pokračovat. Mohu vám jen doporučit, abyste se opravdu těšili na novou sérii, protože já měl nedávno možnost ji vidět a je fantastická! Jak si jistě dovedete představit, vzhledem k loňským událostem nás čeká množství akce, což je dobře.“

„Myslím si, že je důležité pracovat na Drive to Survive s našimi přáteli z Netflixu tak dlouho, dokud si budeme jistí, že ta show je rozdílovým faktorem.“

„Pokud se z toho stane jen jiný způsob, jak informovat o formuli 1 bez nějaké přidané hodnoty, možná bude lepší sednout si s producenty Netflixu a s dalšími partnery, abych probrali jiné možnosti do budoucna.“

„Nicméně tenhle seriál byl zdravou součástí našeho růstu a to především u mladé generace a u zcela nových fanoušků formule 1. Proto za tuto vizi, zpracování a kvalitu musíme poděkovat, je to totiž velmi, velmi dobré.“

Jak dodává výkonný ředitel Liberty Media Greg Maffei, jedná se o oboustranně výhodné partnerství, ze kterého těží F1 i Netflix.

„Je to skvělá spolupráce. Naprosto jasně vidíme nárůst sledovanosti v USA, kde se v minulém roce zvýšila o 58 %. Průměrný věk fanoušků navíc klesl o čtyři roky,“ potvrzuje Američan důležitost získávání mladých diváků.

Doporučujeme

Články odjinud