Dovednosti pilota budou hrát letos daleko důležitější roli, říká Magnussen

Podle jezdce McLarenu a jednoho z nováčků ve startovním poli Kevina Magnussena bude v nadcházející sezoně vliv pilota na výkonnost monopostu o poznání větší, než tomu bývalo v dobách minulých.
Dovednosti pilota budou hrát letos daleko důležitější roli, říká Magnussen

O tom, že budou mít piloti v letošním roce kvůli nově zavedeným technickým regulím za volantem vozu daleko více práce, netřeba pochybovat. Jako jeden z posledních se na toto téma vyjádřil Kevin Magnussen, jemuž se směr, jakým se formule 1 vydala, evidentně zamlouvá.    

“Opravdu to je jezdcovo auto – daleko víc než ty starší,“ nechal se slyšet Dán na stránkách Autosportu. S foukaným difuzorem (na vozech z roku 2013) se to stalo trochu jednoduché, ale v tomto roce je to více jezdcovo auto a já si myslím, že je to skvělé.“

“S tím větším točivým momentem je to trochu obtížnější. Je obtížné starat se o pneumatiky a myslím, že to bude trochu zrádné. Potřebujete více dovedností a být citlivější na plynu. Vyhrát ve voze, který na vítězství nemá, bude nadále nemožné, ale to je formule 1; je to člověk a stroj, a já doufám, že uvidíme, že jezdci budou dělat daleko větší rozdíl (než v minulosti),“ dodal Magnussen.

A slova zastání našel například u svého rivala z Williamsu Valtteriho Bottase: “Máte o trochu více výkonu v porovnání s přítlakem a přilnavostí, takže (vozy) budou o trochu záludnější, a také si myslím, že v závodě nebudete muset efektivně šetřit jenom pneumatiky, ale také palivo. Když dám všechny tyto věci dohromady, pak souhlasím (že bude výkonnost monopostů o poznání závislejší na dovednostech pilota).“

“Z jezdeckého úhlu pohledu bude letos šetření paliva, aniž by jezdec ztrácet příliš mnoho času, daleko důležitější. Nebude to jen o péči s pneumatikami. Samozřejmě nám budou pomáhat nějaké počítače, ale nakonec bude na jezdci, aby šetřil palivo a neztrácel čas,“ zdůraznil Fin.  

Další článek: Harstein: Doktoři nikdy neříkají, že pacientovi pomůže už jen zázrak

22. července | Bývalý poradce Ricciarda od něj chce 10 milionů liber jako podíl ze mzdy a dalších smluvních prvků. Australan se bude u soudu bránit. odkaz
20. července | Závod W Series v Assenu vyhrála Emma Kimiläinen.
18. července | Haas se nám přejmenuje na Lighting Volt Haas F1 Team.... Lighting Volt je nový název Rich Energy.
18. července | Austrálie prodloužila smlouvu s F1 do roku 2025 (původní smlouva končila v roce 2023).

GP Německa 2019

Pátek 26. července 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. července 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. července 2019
Závod 15.10