V závodě ve Valencii spatřilo cíl všech 24 vozů, které se postavily na startovní rošt. To podle Jarna Trulliho přispělo k nudnému průběhu Grand Prix.
"Před deseti až patnácti lety, když jsem začínal se závoděním, jezdec věděl, jak odstartuje do závodu, ale nevěděl, jak ho dokončí," vzpomínal italský jezdec Lotusu pro La Repubblica. "Ve skutečnosti ani nevěděl, jestli ho vůbec dokončí. V dnešní době je spolehlivost naprosto běžnou věcí, auta mají čtyři kola a jsou spolehlivá. Nevzpomínám si, kdy se naposledy porouchal motor v závodě formule 1. Výrobci dosáhli dokonalosti v kontrole kvality, žádný detail jim neunikne."
"To má za následek dvě věci. První je významné zmenšení šancí malého týmu dostat se na body. Druhá je další ztráta atraktivnosti formule 1. Není náhoda, že Valencie byla nejnudnějším závodem roku."
Podle Trulliho se také prokázalo, že je lidský faktor v závodech formule 1 čím dál méně důležitý, na prvním místě je technika. Ital jen těžko hledá někoho, koho by tak velká spolehlivost mohla těšit.
"Ve Valencii jsme zlomili rekord, který dříve nepřipadal v úvahu, všech 24 vozů dojelo do cíle. Nebyly žádné poruchy, odstoupení ani nehody. Kartykejan je první jezdec v historii formule 1, jenž dojel na 24. místě. Jestli to je pozitivní nebo negativní rekord, záleží na daném jezdci a jeho ambicích. Mně by se to asi nelíbilo," dodal.