Do třetice všeho dobrého? Kvjat by se mohl vrátit do Toro Rosso

Anonymizovaný  |  30. 08. 2018 23:34

a nakonec oslovi alonsa? ne? to se nekomu zdalo? sakra...

Juchééj! Ale zase do Tora? Fakt tam není jinší flek, třeba ten Sauber nebo pomalu domovský Williams...?

Divák F1 od r. 2001 | #26 Daniil "Torpedo" Kvyat | Katherine Legge (2006-19 - fanda již 13 let) - #57 Caterpillar Acura NSX GT3 Evo (IMSA - 9. místo - Detroit) - Auberlen je vůl...

Kimi Räikkönen PuffyIceman  |  31. 08. 2018 00:03

Tiez si hovorim, ze Toro Rosso je pre Kvyata slepa ulicka. Dajme tomu, ze tam stravi sezonu a co dalej? Zase ho vyhodia bez ohladu na vysledky.
Keby sa dostal do Sauberu k Leclercovi, tak by to bolo aspon zaujimave porovnanie kto z nich ma väcsiu rychlost.

TR nemusí být slepá ulička. Dostanou půlku auta (celou zadní část + převodovku) od RB, takže jezdci v TR na tom budou lépe než kdykoliv předtím.
Bude mít šanci ukázat, že na závodění ještě má. A tím pádem za rok o něj může být mnohem větší poptávka nebo může zůstat v TR.
Odhaduji, že pokud RB zůstane na 3. místě poháru konstruktérů (pokud nepůjde výš), tak TR může bojovat s přehledem o 4. místo. Bude samozřejmě záležet na okolnostech, ale ten potenciál tam je dle mého značný.

Kimi Räikkönen PuffyIceman  |  31. 08. 2018 14:07

Tak to ja si rozhodne nemyslim, ze Toro Rosso bude bojovat o stvrty flek.
Na prvych dvoch bude dominovat Ferrari a Mercedes.
S odstupom bude o 3 a 4 flek bojovat Red Bull, ktory sa prepadne a Renault, ktory zase o dost posilny ako kazdy sezonu v poslednych rokoch.
A o piaty flek sa pobije zvysok. Silny Haas, stale lepsi Sauber, Force India ak sa im zase vydari auto a ked Toro Rosso dobre okopiruje Red Bull, tak aj oni.
Williams a McLaren sa budu spamätavat na chvoste pola a uvazovat jak sa dat dokopy.

Kimi Räikkönen arturo  |  30. 08. 2018 23:09

No, na základě něčeho ho kdysi z TR vybrali pro RB.. Něco tam být muselo..
Neustál výměnu za supertalent MV.. a nenavázal za své výkony v TR.. Něco v té psychice být muselo..
Tak co s tím?

Jenson Button -ERACER-  |  30. 08. 2018 22:21

Tenhle zákon se superlicencemi může být pro F1 pěkný nezmar... Takřka plno mladíků kteří by mohli překvapit se tam nedostanou... Vezmete si takového Raikkonena v roce 2001 nebo Alonsa ti by se tam s tímto systémem nedostali... Nebo takový Kobayashi, všichni tohle jsou excelentní jezdci. Jak říkám tohle je špatné pravidlo. Verstappen se tam dostal brzy ale okamžitě byl rychlý a jezdil na top úrovni. Je to blbost.

RichieTheGreat  |  30. 08. 2018 22:43

Ak sa dobre pamatám, tak Kimi mal v tom 2001 fakt na mále a LTT na poslednú chvíľu sa mu nejak podarilo vtedajší systém ofajčiť a dostať sa do Sauberu. A hele. Po 17-tich rokoch je tu stále a ešte aj s titulom majstra sveta a s ďalšími vicemajstrovskými 'titulmi'. Čo som tým chcel povedať. Len toľko, že súhlasím, terajší systém je na figu a mladíci majú príchod do F1 podstatne ťažší a ťažšie sa presadzujú. Hlavne im to teda trvá oveľa dlhšie.

Já bych si dovolil s vámi nesouhlasit. Dle mě by se měla F1 opět ztížit a dostávat se do ní zkušení borci. Auta by měla být brutálnější a místo bodů věková hranice třeba 21 let. Vždyť jak má člověk vzhlížet k pilotům, když jim je tolik, že vlastně ani nemůžou jezdit autem. Je to školka nebo královna motorsportu? Vždyť i na řízení náklaďáku, nebo autobusu jsou přísnější pravidla. Naopak by se nestávalo, že někdo jako přebujelý pubescent Max bourá v každém závodě. Pak by se nemusela dělat šílená bezpečnostní pravidla. Oni chlapi by si poradili sami. Nemuseli by jsme koukat na opravdové závody na YouTube.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 30. 08. 2018 23:08

Jenson Button -ERACER-  |  31. 08. 2018 08:25

To co píšeš je absolutní nesmysl, proč by někdo, nějaký sportovec nemohl vkročit někam dříve než-li ostatní když je výjimečný a talentovaný? Max přesně takový je, to že boural je "normální věc" navíc to nebylo bourání z jeho strany ale dost často ho potkalo neštěstí na trati ,že za to ani nemohl. Boural každý kdo přišel do F1...každý a je jedno kolik mu bylo let. Tohle kdyby si zavedl ve fotbale nějakou věkovou hranici tak svět nikdy nepozná hráče jako je Ronaldo , Messi, a další hvězdy...všichni talentovaní sportovci začali TOP úroveň velmi brzy. Tento systém je v F1 maximálně funkční na "platiče" ,ale pro všechny ostatní je to jen zbytečnou překážkou v tom co by "mohli" dělat lépe než někteří další. A přesně nyní se setkáváme s tím o čem jsem mluvil při jeho zavedení že se za pár let dostaneme do nějaké pomyslné bariéry a nebudou jezdci. Podívej na Vandoorna, ten vyhrál GP2 s přehledem ale v F1 ztracen Kobayashi postoupil vlivem Toyoty do F1 i přes neuspokojivé výsledky v GP2 a v F1 zazářil okamžitě a rozbil poměrně slušné a zajeté jezdce v F1 nebýt odchodu Toyoty tak je z něj velmi silný jezdec v silném voze. A tohle přesně už nezažijeme protože si přesně lidé jako ty řekli tuto "pí*ovinu" s Verstappenem aniž by se koukli do minulosti když debutovali ostatní jezdci.

S tímhle názorem moc nesouhlasím. Ano, každá mince má rub a líc. Takže je pravda, že superlicence má své výhody i nevýhody. A jsou li tady řečeny nevýhody, tak rád upozorním na ty výhody. Napřed zlehčím ty nevýhody : Ano, Raikkonen, Alonso, Verstappen a možná i někteří další kvalitní piloti se ve formuli 1 prosadili i přes to, že by jim to v současnosti na zisk superlicence nestačilo. Nicméně si troufám tvrdit, že by se nakonec do F1 za současných podmínek stejně dostali, jen o sezónu později, takže by jsme o tyto hvězdy nepřišli. Na druhou stranu díky superlicenci přicházíme ve startovním poli o takové "hvězdy", jakým je třeba Ericsson, Ide, Young, atd atd atd. A to považuji za dostatečný důvod k tomu abych ten bodový systém obhajoval.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 31. 08. 2018 07:07

Jenson Button -ERACER-  |  31. 08. 2018 08:34

Říct ,že by se tam "stejně" dostali je strašná kravina, tady nesmíš promarnit ani rok navíc. Utíkají ti léta a navíc ty šance se ztenčují. Alonso ani Raikkonen by se tam o rok později ani nemuseli už dostat, byla šance je protlačit v ten rok do dvou sedadel a ti šéfové to věděli proto ty kroky tak učinili. Tenhle systém zachvíli udělá jen to, že v F1 nebude téměř žádný kvalitní jezdec. To že tam nejsou platiči , je sice hezké ale jejich doba stejně skončila i před zavedením tohoto systému. F1 je již plná automobilek a ti mají své "talenty" které prosazují na úkor slev a dalších věcí do slabších týmů, viz Ocon ve Force třeba nebo Leclerc v Sauberu. Těmhle platičům již stejně odzvonilo. Nyní vládnou F1 automobilky nikdo jiný.

Kimi Räikkönen lavius  |  31. 08. 2018 08:15

Vôbec to nie je špatné pravidlo. Naopak, bodový systém pre vstup do F1 jedna z mála dobrých vecí za poslednú dobu. Nebyť toho máme tu samých platičov, márni Galael a Maini, slabí Makino a Fukuzumi s podporou Hondy, Mazepin s Markelovom, Latifi, číňania a mnoho ďalších na ceste do F2, F1.
Všetci s balíkom peňazí, ale nedostatkom bodov, našťastie.
Je to len problém RB, že stavil na nesprávnych mladých jazdcov.
Takým posledným mohykánom, výstavným platičom, čo sa stihol dostať do F1 je Ericsson., páč Stroll mal dosť bodov za titul v F3.

Pokud nevyjde Lando nastálo, tak bych určitě Kvítkovi šanci dal. Třeba se zklidnil. Rychlost mu nikdy nechyběla, ale byl příliš zbrklý až raploidní.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

16:35 | Williams bude mít částečně nového partnera. Od roku 2020 se jim stane RoKIT Drinks.
14:43 | F1 bude GP Mexika vysílat přes Twitch, ale jen v Německu, Lucembursku, Švýcarsku, Dánsku, Norsku a Švédsku.
21. října | Nicholase Latifiho čekají tři první tréninky v řadě. Může to být příprava na příští rok. Latifi je favoritem na sedačku u Williamsu.
18. října | Alex Albon navštívil Correu v nemocnici. odkaz

GP Mexika 2019

Pátek 25. října 2019
1. trénink 17.00–18.30
2. trénink 21.00–22.30
Sobota 26. října 2019
3. trénink 17.00–18.00
Kvalifikace 20.00–21.00
Neděle 27. října 2019
Závod 20.10